pondelok 15. júna 2015

|KIKO Lip Tint Review|

Krásny pondelok prajem,
dnes vám chcem trochu bližšie predstaviť jeden môj veľmi obľúbený produkt značky KIKO. Ako už iste viete, pred nejakým časom som urobila objednávočku na ich eshope a musím povedať, že som bola z produktov veľmi milo prekvapená. Spokojná som bola s väčšinou, ktoré mi dorazili a dnes za pozrieme bližšie na zúbok tomuto rúžo-lesku.


Keď som produkt objednávala, nemala som veľké nádeje, pretože podobné produkty mi málokedy sadnú a keďže to bol už len dopredaj, výber farieb nebol skoro žiaden. Za tú cenu som to však riskla a som teda naozaj veľmi rada. Vyše mesiaca som odvahu na jeho používanie veľmi nemala, predsa len mám úzke pery a táto farba je dosť výrazná a lesklá, no po prvom použití som zistila, že jej nosenie je veľmi príjemné a cítim sa v nej veľmi pohodlne.


Odtieň, ktorý mám je číslo 10, čo je žiarivá fuchsiovo-purpurová farbička. Ak nie ste zvyknutý na takéto výrazné odtiene, čo je aj môj prípad, môže vás táto farba na prvý pohľad trochu zaskočiť.
Aplikácia je však veľmi jednoduchá. Rúž má síce penový aplikátor ako všetky lesky, no rozotiera sa jednoducho a rýchlo. Často ho nanášam aj bez zrkadla a ide to. 
Spočiatku v prvej vrstve je menej výrazný, no dá sa vrstviť a viete tak farbu gradovať postupne do sýtejšieho a výraznejšieho odtieňa.


Rúž je konzistenčne niekde medzi rúžom a leskom. Nie je skoro vôbec lepkavý, má sýtu farbu a naopak aj prekrásny lesk, vďaka čomu vyzerajú pery šťavnatejšie. Za veľkú výhodu považujem to, že nemusíte mať pery v super extra stave, aby ste si jeho používanie mohli dovoliť. Krásne ich hydratuje a suchšie miesta zamaskuje.


Balenie produktu vyzerá naozaj skvelo, je veľmi masívne, pevné a pôsobí luxusne, asi ako skoro všetko, čo doma od tejto značky mám. Dokonca aj kamošky, ktorým som lesk ukázala neverili vlastným očiam, že stál iba necelé 3 euríčka (po zľave, inak okolo 5, ale aj tak, no uznajte). Niektoré drahé značky by si mohli brať príklad.


Výdrž rúžu je taká štandardná, nejde dole okamžite, ale určite vám na perách nevydrží ani celý deň. Čo však na to povedať? Za tú cenu zázraky neočakávajte, no ja to neberiem nijako tragicky, že si ho musím aplikovať viac krát. Po tomto produkte siaham zo všetkých, ktoré mám momentálne najčastejšie a tak nejak sa stala táto farbička pre mňa symbolom leta.
Čoskoro bude na blogu aj líčenie, v ktorom budete môcť vidieť tohto krásavca v akcii.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára