piatok 8. apríla 2016

|Friday Inspo|

Zdravím vás zlatíčka,
opäť som brovzovala trošku po pintereste a chytila ma neskutočná chuť na dekorovanie. Veľmi rada sa inšpirujem a nazerám cudzím ľuďom do ich domovov. Obdivujem, ako to niektorý dokážu skvelo nakombinovať a chcela by som mať ich víziu. Zaujíma ma ako ich majú nastylované, aké trendy sú práve v kurze a ako by som si mohla štýlovo a zároveň lacno zútulniť tú svoju vlastnú kuticu. Milujem zeleň, ktorá oživí každý prázdny kút v miestnosti a dodá mu akúsi inú dimenziu. Vďaka kvetom vyzerá všetko inak, lepšie, energickejšie a mne osobne to spôsobuje hrozný pocit pohody a radosti. Poznáte to?
Takže sa pripravte, že dnes to bude hodne zelené a v trochu v oddychovejšom štýle. Dúfam, že si užijete prehladku mojej inšpirácie, prípadne mi do komentov napíšete, čo v poslednej dobe pri zariaďovaní bytu, domu, či internátovej izby inšpirovalo vás. 













your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára