pondelok 19. júna 2017

|Victoria´s Secret Coconut Sea Review|

Mám pocit, akoby som na blog nepísala už večnosť, pritom je to len nejaký ten týždeň. Opäť som si dala menšiu pauzičku kvôli práci, ktorá ma zamestnáva natoľko, že niekedy mám chuť len tak nič nerobiť a oddychovať. No prokrastinácia našťastie netrvá večne a preto som sa dnes rozhodla, že vám napíšem hoci len v krátkosti. Dáme si jednu recenziu na produkty značky, ktorú sme tu už pred istým časom mali a ktorej prichádzam čím ďalej tým viac na chuť.
Victoria´s Secret nie je zrovna značka, ktorú by som obzvlášť vyhľadávala, no jej produkty sa mi po väčšine vždy páčili. Na letisku Luton v Londýne majú malý obchodík, kde sa nachádza prevažne kozmetika a vždy sa tam rada zájdem pozrieť, ak je na to čas. Obyčajne sa mi nechce utrácať horibilné sumy za telové mlieka a podobné veci (i keď aj ja sa raz za čas veľmi rada rozmaznám), no keď som zbadala, že majú tieto produkty v celkom dobrej zľave, samozrejme, že som neodolala.


K dispozícii mali v zľave tri alebo štyri rozličné druhy vôní, no mňa najviac upútala Coconut Sea v žiarivom letnom modro-zelenom balení (toto farebné kombo je moje najobľúbenejšie). Musím povedať, že som veľmi prekvapená, ako značka zmenila obaly svojich produktov. Predtým sa mi páčili veľmi, no teraz majú ešte väčší šmrnc a ja ich doslova milujem.
Najprv som poškuľovala len po telových sprejoch, no nakoniec som sa rozhodla, že za takú dobrú cenu (cca 5Ł) si vezmem aj jedno telové mliečko, pretože viem, že sú skvelé a mať nejaké to v zásobe navyše nikdy nie je na škodu.


Je pre mňa vždy veľmi ťažké popisovať vône, no predsa sa len o to nejako pokúsim. Coconut Sea je veľmi svieža, letná vôňa, s nádychom sladkosti, ktorú jej dodáva prítomný kokos. Hoci kokos zbožňujem, páči sa mi, že vôňa nie je celkom kokosová, ale má len jemný nasladlý podtón, ktorý nie je nijako mocný, aby vám z neho bolo zle. Vždy keď si sprej na seba nastriekam, pred očami sa mi zjaví predstava slnečných piesočnatých pláží, teplého mora a paliem. Toto pre mňa znamená jednoznačne leto vo fľaši. 


A čo teda na produktoch VS milujem najviac? Predovšetkým to, ako dlho vydržia. Telové mliečka sú bezpochyby jedny z tých lepších, ktoré som doposiaľ vyskúšala. Krásne sa do pokožky vstrebávajú, nezanechávajú na nej žiadny lepkavý pocit a voňajú celučičký deň. Čo sa sprejov týka, oproti bežným telovým sprejom, ktoré po pár minútach na tele vôbec necítiť, tieto držia celkom kvalitne dlho a sú hrozne návykové.

Tak čo? Vyskúšali ste už niečo od VS?
Aký je vás obľúbený produkt tejto značky?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára