streda 21. augusta 2013

Insta Life

Najčastejšie a najaktuálnejšie novinky o mojom živote sa môžete dozvedieť vďaka instagramu. No predpokladám, že nie všetci ma cez neho sledujete, niektorý možno ani nie ste registrovaný. Preto vám v dnešnom príspevku ponúkam k nahliadnutiu zopár fotečiek z môjho "insta" života :)
So, enjoy!


skúšanie v kabínke :D/plavky na dovolenku/new sandals/na letistku (s novým klobúkom, ktorý sa stal mojim najobľúbenejším doplnkom)
všetko fotky z dovolenky (myslím, že netreba komentovať)
hórove oko (henna)/ja a shisha/nové botičky na doma/môj prvý pokus o hennu
čaje Arizona :P
moje pracovné outfity (fotka v čiernych šatách je z dovolenky, no nosievam ich aj do práce)
lekno/západ slnka na chate/výhľad z okna
moje nechtové kreácie
nealko Mojito/smotanová torta/palacinky s jahodami a slaninkou/Lotus keksíková pomazánka <3
ani moje kozmetické úlovky nesmú ostať nezdokumentované :D
XO, Nicka



your photo name

2 komentáre:

  1. Veľmi pekné fotky. Tie prvé nechty sú krásne a tú keksíkovú pomazánku by som si hneď dala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;) vdaka...no na tej pomazanke som v poslednej dobe zavisla :D

      Odstrániť