nedeľa 11. augusta 2013

Vacation outfits

Dovolenku si vždy patrične užívam nielen cez deň, ale aj večer, pretože konečne môžem vyvetrať svoje obľúbené šatičky. V horúčavách ako sú tieto posledné dni, nosievam najradšej hlavne vzdušné oblečenie, a to hlavne z príjemných a ľahkých materiálov. Pár rokov dozadu som mala komplexy kvôli svojim veľmi chudým nohám, preto som neznášala šaty a sukne, a najradšej som chodila v dlhých rifliach, hoci som sa potila ako prasa :D No roky pribúdajú a s nimi aj kilá a tak sa konečne nebojím obliecť si na seba čokoľvek krátke. Ale samozrejme, musím sa v tom cítiť dobre a pohodlne. Veľmi obľúbenou voľbou sú u mňa kraťasové overály, ktoré sa hodia ako na bežný deň, tak aj na večer. Jedinou nevýhodou je v nich chodiť na toaletu :D


(top:F&F, sukňa:H&M, opasok:sekáč, topánky:Humanic)

(klobúk:,tričkoNew Yorker, legíny:H&M, bunda:Orsay)

(šaty:F&F)

(overál:New Yorker, sandále:F&F)

(overál:sekáč, opasok:F&F)

(šaty, náramok:New Yorker)

(šaty:sekáč (H&M), topánky:Humanic)


(blúzka:sekáč, kraťasy:DIY)

(šaty:H&M, opasok:sekáč, topánky:Humanic)
Aké oblečenie preferujete v lete vy? Je niečo, čo by ste si na seba nikdy za žiadnu cenu neobliekli?

XO, Nicka


your photo name

4 komentáre:

  1. Máš krásne veci. Nikdy by som si neobula háčkované čižmy, čo teraz nosí veľa ľudí . :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne ;) A vies ze ani ja? :D Ako nic proti, je to kazdeho vec, ale vidim to na kazdom kroku a stale nechapem, co na tom vidia a pripada mi to hrozne nevkusne :D a Este v tom teple....

      Odstrániť
  2. Vyzeráš nádherne, máš krásnu postavu a si od hlavy po päty nahodená typ top :) Podľa mňa ti to na 5 a 6 fotke svedčí najviac :) Ja by som na seba nikdy nedala tie nezvime to vyšívané letné čižmy, ak vieš čo mám na mysli. Podľa mňa skracujú nohu a sú veľmi "in" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej dakujeeeeem ;) Velmi si ma potesila :) No jednak nohu skracuju a este vyzeraju strasne ked su cele schodene a spinave :(

    OdpovedaťOdstrániť