piatok 5. decembra 2014

|Clarins Instant Lip Perfector - sklamanie alebo nie?|

Prajem vám krásny piatok zlatíčka,
predo mnou je posledný víkend v Prahe, na ktorý som čakala snáď večnosť. Konečne! Strašne sa teším domov, na rodinu, moju lásku, kamarátov, s ktorými určite dáme nejakú welcome párty :D Ale ešte predtým si užijem posledný týždeň tu.
Dnes by sme si opäť mohli dať jednu rýchlu recenziu produktu, ktorého zrecenzovanie mi ostalo v pc snáď od leta. Zisťujem, že stále častejšie nachádzam fotky produktov, o ktorých som sa ešte nezmienila, pretože vždy mi predtým prišlo do toho niečo lepšie alebo podstatnejšie. No Clarins Instant Light Natural Lip Perfector je jedným z tých, ktorý by ma mrzel, ak by som sa o ňom nezmienila.

Už na prvý pohľad je zjavné, že sa bude jednať o luxusnejší typ produktu, čomu nasvedčuje aj celkový dizajn. Krásne ružové, plastové balenie vo forme tubičky je doplnené zlatým viečkom a bielymi popiskami. Veľmi jednoduché, štýlové a dievčenské. Produkt nosím neustále kade tade po kabelkách a aj napriek tomu vyzerá ako nový, za čo si Clarins u mňa vyslúžil veľký obdiv. U takéhoto typu produktov to väčšinou tak nebýva a týmto veľkolepo uspokojili moju obsesiu. Navyše tubičku zakúpite zabalenú krásne v krabičke, čo robí produkt viac žiadúcim.


Oficiálne stránky uvádzajú, že je to jemne textúrovaný gél na pery s lahodne sladkou vôňou a 3D leskom, vďaka ktorému budú pery hladké, lesklé a plnšie.


Na prvé ovoňanie je z lesku cítiť niečo fakt sladké, ako vanilku s karamelom, creme bruleé alebo čosi také. No nie je to nič hrozné, čoby vám spôsobilo bolehlav, práve naopak. Mám z neho vždy skvelý pocit, keď si ho natriem a ešte pol hodinu potom cítim vo vzduchu túto opojnú sladučkú vôňu.


Tieto nádherné lesko-pomády od Clarins dostanete v šiestich odtieňoch, od úplne najsvetlejšieho ružového po tmavší do hneda.  Majú priesvitnejší vzhľad, no aj napriek tomu perám dodávajú krásny tónovaný finiš. Zo všetkých odtieňov ma najviac zaujala 05tka-Candy Shimmer, čo je piaty najtmavší odtieň na škále. Ostatné sa mi pre môj tón pleti zdali príliš svetlé a kúpiť si predražený lesk bez farby, to nie je nič pre mňa. Keď, tak nech už má aspoň akú nejakú farbu. Obsah lesku je 12ml.


Lesk sa nanáša pomocou penového aplikátora, čo považujem za skvelé, pretože práca s ním je jednoduchá a aplikuje primerané množstvo produktu bez toho, aby ste ho mali kade tade. Taktiež je k perám veľmi šetrný. 
Ak ich máte popraskané, môže sa stať, že vám lesk zalezie trochu do týchto suchých miest, no z časti vám pomôže aj na ich prekrytie a zacelenie.


Čo sa výdrže týka, tak tá je celkom dobrá. Nie je to žiaden zázrak, ale obstojí určite lepšie ako obyčajné drogérkové pomády a lesky. Vydrží dokonca aj nejaké to jedenie alebo pitie.



Lesk som si kúpila ešte uprostred leta a odvtedy ho nosím skoro stále so sebou. Je fakt skvelý na bežné používanie, keď nechcete na perách nič výrazné, ale chcete, aby vyzerali aspoň o niečo lepšie.
Ako už z názvu vyplýva, ide o produkt, ktorý by mal fungovať ako tzv. zdokonaľovač pier, čo aj v podstate je a fakt vďaka nemu vyzerajú plnšie, zvodnejšie a prirodzenejšie. Kúpu produktu určite neľutujem a ak ho miniem asi budem seriózne uvažovať, že si ho zadovážim znova. 
A čo vy? Poznáte tieto lesky?
Máte radšej jemné a prirodzenejšie farby alebo preferujete skôr niečo odvážnejšie a tmavšie?
BTW, nezabudnite, že máte posledné tri dni na to, aby ste sa zapojili do giveaway ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára