pondelok 8. decembra 2014

|Tram ta da dá....A víťazom sa stáva...|

Dobré ránko vám prajem ešte raz,
ako som sľubovala, dnes ukončujem vianočnú giveaway, ktorej sa vás zúčastnilo fakt neúrekom, za čo vám veľmi pekne ďakujem. Nesmierne ste ma potešili a už teraz sa teším na to, až budem môcť pre vás pripraviť ďalšiu. Viem, že to znie ako strašne klišé, ale kiežby som vás mohla odmeniť všetkých, za to, aký ste úžasný a koľko radosti mi robíte. Vaše komentáre boli neskutočne krásne, plné milých slov a vianočnej atmosféry, ktorá ma zahriala pri srdci a spríjemnila mi chvíle osamote. Takže vám za to patrí moje obrovské Ďakujem! Ste úžasní :*
No ale aby som teda nezdržiavala, kto sa poteší giveaway tentoraz? Na koho sa usmialo šťastíčko a rozbalí si pod vianočným stromčekom krásny darček? Random vyžreboval číslo 25, ktoré náleží Miške Šutkovej, ktorej týmto srdečne gratulujem. Dúfam, že si vecičky užiješ a budú ti dobre slúžiť.
A ostatný určite nezúfajte, táto giveaway nebola poslednou, takže sa opäť budete mať na čo tešiť. A ešte raz vám ďakujem za to, že ma čítate a prispievate svojimi milými komentármi :*
XO, Nicka




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára