pondelok 15. decembra 2014

|Make Up For Ever HD Foundation|

Želám vám krásny pondelok,
dnešný príspevok píšem konečne po dvoch mesiacoch z domova, no mám pocit, akoby som ani nebola preč. Aká bola teda cesta? Zbehla vcelku v rýchlo, až na pol hodinové meškanie, kvôli strhnutému vlakovému troleju, ale to ešte nebolo také hrozné, keďže boli spoje, ktoré mali omnoho väčšie meškania. Najviac ma však štve, že som vo vlaku ochorela. Od soboty čajíčkujem a coldrexujem, tak snáď budem do Vianoc fit. Dnes som sa rozhodla, že vám zrecenzujem produkt od značky Make Up For Ever, ktorý veľmi obľubujú profesionálny make up artisti a ktorý som si zadovážila počas môjho pobytu v Prahe. So značkou som doteraz nemala žiadne skúsenosti a ani ma veľmi nelákala, no po vyskúšaní tohto make upu budem na jej produkty zvedavá asi viac.

Možno ste už niekedy videli v časopisoch alebo na internete celebrity, ktoré akoby mali časť tváre vymazanú, bielu alebo fľakatú, čo bolo s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobené nevhodným druhom make upu. Značka Make Up For Ever prišla na trh s inovatívnym zložením, ktoré tieto odlesky minimalizuje. Ide o tzv. HD - high definition make up, ktorý vyzerá skvelo na fotografiách. 


Ako uvádza popis, make up poskytuje kombináciu bezchybného krytia a extrémne prirodzeného finišu. Obsahuje látku nazývanú sericit, čo je hornina, ktorá zvyšuje difúziu svetla a zosilňuje jas pleti. Okrem toho je obohatený o Relipidium, výťažok z kvasníc, ktorý aktivuje syntézu epidermálnych lipidov a navracia hydratáciu suchej pleti. Vďaka jeho nezvyčajne jemnej a elastickej textúre je aplikácia jednoduchá a nosenie veľmi pohodlné.

cena: 1290 KČ
Pôvodne som do Sephory šla s úmyslom kúpy úplne inej značky (NARS Sheer Glow), no po vyskúšaní a porovnaní priamo v predajni som sa predsa len rozhodla pre tento. Pri hľadaní make upov sa vždy zameriavam ako prvé na to, pre akú pleť sú určené. Tento je na mastnú pleť, vďaka čomu je pre mňa ako stvorený. Druhým, a asi najväčším orieškom, je vždy výber odtieňa. Tento krát to však bolo super ľahké, pretože som si make up mohla vyskúšať priamo v predajni, čo je nesmierne nápomocné. Zo širokého výberu som sa nakoniec rozhodla pre N120, ktorý sa krásne zhoduje s mojim tónom pleti.


Pri rozhodovaní sa medzi make upom od Narsu a Make Up For Ever (MUFE) som našla v tomto aj ďalšiu výhodu a to v podobe dávkovania. Kým Nars nemal pumpičku a produkt ste si museli dávkovať naliatím z fľaštičky na ruku, čím ste riskovali väčšie plytvanie a bordel, MUFE pumpičku obsahuje a nahádza sa aj v plastovej fľaštičke, ktorá je o poznanie ľahšia a praktickejšia na cestovanie.


Textúra mak upu je presne ako uvádza popis, veľmi jemná, ľahká, no zároveň poskytuje dostatočné krytie bez toho, aby vaša pleť pôsobila neprirodzene a ťažkopádne.  Čo sa typu pleti týka, tak s mojou pleťou spolupracuje skvelo, i keď pozorujem o niečo väčšie lesknutie bez použitia púdru a preto stále uprednostňujem o málinko viac Clinique, avšak v porovnaní s drogérkovými make upmi, určenými na mastnú pleť, je toto lesknutie len veľmi zanedbateľné. Inak k nemu nemám žiadne výhrady. Stačí ho len veľmi málo a rozotiera sa dobre rukami aj štetcom. Pri aplikácii bufferom je jeho finiš úplne bezchybný a takmer nerozoznáte prechod svojej pleti od tej, kde je aplikovaný produkt.


Je to druhý najlepší make up s akým som sa zatiaľ stretla a musím povedať, že jeho používanie si veľmi užívam. Aplikácia je hrozne jednoduchá a rozotieranie rýchle, čo mi vyhovuje hlavne ráno, keď nemám na dlhé patlanie čas. Za jeho jedinú nevýhodu považujem cenu a preto určite nepôjde o produkt stvorený pre študentky a dievčatá s obmedzným rozpočtom, no ak máte radi luxusnejší finiš a chystáte sa napríklad na svadbu, promóciu, či inú slávnostnejšiu udalosť, kde sa veľa fotí, je úplne fantastický a vrelo ho odporúčam.
To, ako make up vyzerá na mojej pleti uvidíte v nasledujúcom samostatnom príspevku ;)

Poznáte značku MUFE? Aké skúsenosti s ňou máte vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára