piatok 9. októbra 2015

|Egypt Sharm Part III.|

Krásne piatkové ráno želám,
pred nami je ďalší víkend a neviem ako vy, ale ja sa na tento naozaj veľmi teším. V sobotu ma totižto čaká polievkový festival, na ktorom som sa zúčastnila už minulý rok a bola to bomba. Keď sa spojí pekné počasie (čo teda aspoň dúfam, že v ten deň bude), super kamoši a jedlo, nič nie je lepšie. Opäť sa pokúsim aj čo to nafotiť, takže sa môžete tešiť na menší fotoreport z tejto parádnej akcie.
Neviem ako u vás, no tu v KE krásne, teplé počasíčko nám pomaly, ale iste dáva zbohom a ja sa môžem kochať a čerpať slniečko iba ak tak z ďalších fotiek, ktoré vám dnes ukážem. 



Považujem sa za jednoznačnú "dog person", no tento kocúrik bol asi najroztomilejší, akého som v živote zažila. Bol neuveriteľne prítulný, hravý a tak krásny. No uznajte. Vždy som sa čudovala, prečo sú všetky sochy, či maľby egyptských mačiek tak zvláštne, no keď zažijete jednu takú mačku, pochopíte. Sú proste také, všetky do jednej. Majú typickú štíhlu postavu, výrazný nos a špicaté ušká. Čistá sfinx. Okrem toho, čo som mala tú česť, tak sú aj povahovo iné ako tie naše. Sú omnoho priateľskejšie.












Táto fotka vznikla v posledný deň, kedy k nám dorazili dozvuky púštnej búrky v Gáze. Dva dni sme mali takéto nepríjemné počasíčko, kedy bolo akoby pod mrakom, nevideli ste si na koniec nosa a mali ste pocit, že je asi november alebo čo. Každopádne zábavku nám to nijako nepokazilo. Aspoň tak nepražilo slniečko a bolo celkom príjemne.



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára