pondelok 5. októbra 2015

|YSL Full Metal Shadow Review|

Zdravím zlatíčka,
vítam vás pri ďalšej pondelňajšej recenzii, ktorá bude tentoraz venovaná tekutým očným tieňom s metalickým vzhľadom, Yves Saint Laurent. Priznám sa, že keď som prvý krát na nete videla túto kolekciu tieňov, ostávala som chladná, no stačila jedna návšteva parfumérky Marionnaud a bolo po všetkom. Úplne totálne som sa poddala. Z desiatich odtieňov ma zaujal predovšetkým jeden a ten si dnes ukážeme trochu bližšie.


Tiene sa balením nápadne podobajú na lesky Gloss Volupte´ a sú len o niečo kratšie. Opäť však majú ten luxusný vzhľad, kde je skombinovaná zlatá farba so striebornou. Balenie je veľmi pevné a dosť odolné. To, že ich máte zatvorené naozaj bezpečne viete vtedy, keď pri zašrúbovaní cítite taký akoby klik. Takže viete, že vám len tak ľahko nevytečú po celej kozmetickej taštičke.


Ako som už spomínala, v ponuke by sa malo nachádzať desať odtieňov, i keď si úplne nie som istá, či sú všetky dostupné aj u nás. Moje oko upútal najviac odtieň číslo 5, Steamy Coral. Je to fantastická, koralová farbička s tlmeným vzhľadom, ktorá hádže úžasné metalické odlesky a pôsobí až medene. Takúto farbičku som doteraz ešte vo svojej zbierke nemala a keďže mám rada hnedasté, zlatisté a podobné odtiene, povedala som si, že tiene rozhodne využijem.


Na aplikáciu slúži penový aplikátor, avšak tiene sú tak pigmentované a naberajú sa naraz strašne veľa, takže stačí na viečko naniesť dve-tri bodky a tie potom prstom rozbledovať. Okraje sa dajú ešte pekne rozotrieť do stratena štetcom, no upozorňujem, že aplikácia musí byť rýchla, pretože zasychajú takmer okamžite. A po tom sa už nehnú nikam, až kým ich neodlíčite.


Uvedomujem si, že tiene nebudú cenovo priateľné pre každého a rozhodne vás nebudem presviedčať o tom, že ich potrebujete lebo sú to tie najlepšie tiene na svete, pretože aj omnoho lacnejšie produkty sú fantastické. No ak sa chcete rozmaznať, zapísať si na wishlist darček na vianoce, či len tak investovať do dobrých tieňov, tieto stoja za vyskúšanie. Ak však nemáte radi príliš výrazné farby, za omrknutie stoja napríklad aj odtiene 4,6 alebo 8.
Mimochodom, ruku na fotke so svočom mám fľakatú od poštípania, tak si to nevšímajte ;)
Keď som tiene kupovala, zdalo sa mi, že je táto farbička veľmi neutrálna, no na očiach pôsobia dosť výrazne, takže u mňa aplikácia na celé viečko nepripadá veľmi v úvahu. Vyzerám potom, akoby som bola chorá. No rada ich používam v kombinácii so zlatou a hnedou, pri tzv. ombre líčení. A nejako takto som ich použila aj pri líčení, ktoré môžete vidieť na nasledujúcich fotografiách.




Poznáte tieto tiene?
Čo na ne hovoríte?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára