piatok 30. októbra 2015

|Slovenské spodné prádlo Aqalogy|

Zdravím zlatíčka,
tak čo, tešíte sa už na víkend? Ja ani nie, keďže v pondelok nastupujem do novej práce, čo bude po viac ako dvojmesačnom voľne celkom šok pre môj organizmus :D Ale ešte predtým musím absolvovať dnešné promócie, už štvrté v poradí, a dúfam, že aj posledné.
Ako iste viete, v piatky vás už dlhšie zásobujem oddychovejšími príspevkami. Tentokrát som sa však rozhodla pre menšiu zmenu a tak si dáme jednu zaujímavú recenziu. Značku Aqalogy poznám prakticky od jej začiatkov, no nikdy som nemala možnosť vyskúšať jej produkty, takže ma ponuka na spoluprácu s touto značkou naozaj potešila, a to aj napriek tomu, že obyčajne recenzie na takéto produkty nerobievam. Avšak ako správna žena, aj ja milujem pekné spodné prádlo, v ktorom môžem nie len vyzerať fantasticky, ale sa v ňom aj po celý deň dobre cítiť. Pretože nie je nič horšie a otravné, keď sa vám celý deň niečo niekam zarezáva.



Pri výbere som sa zamerala na také produkty, ktoré by som určite vynosila a ktoré mi sadnú nie len strihom, ale aj dizajnom. Neviem ako u vás, ale  u mňa sa určite nájde niekoľko kúskov, ktorým som na chuť neprišla a len mi strašia v šuflíku. I keď mám na spodnom prádle rada rôzne farby, aj tie najkrikľavejšie, nie som bohvie aký fanúšik vzorov v tomto smere (ale sem tam ma tiež niečo zaujme). Takže som z pochopiteľných dôvodov siahla po čiernej klasike s jemnými akcentami farby, ako je ružová, či fialová.
No výber je je naozaj pestrý a ak uprednostňujete žiarivé farby a bláznivé vzory, mrknite sa na eshop Aqalogy.


Z ponuky som si na vyskúšanie vybrala nohavičky a tielko a každá vec prišla samostatne zabalená v peknom sáčku, ktorý úplne lákal k rozbaleniu.
Už na prvý pohľad ide o naozaj kvalitne spracované spodné prádlo, ktoré je na dotyk veľmi jemné a to vďaka bavlne (95%) a zároveň aj mierne elastické vďaka lycre (5%).
Spočiatku som sa bála, či mi prádlo vôbec bude dobre sedieť, pretože kupovať niečo len tak na blind na internete je riziko a ľudia sa toho často boja. Tiež sa radím do tejto kategórie, pretože som mala zopár zlých skúseností u iných značiek, no značka Aqalogy vám ponúka veľkostnú tabuľku, na základe ktorej si viete vybrať presne takú veľkosť, ako vám treba.
A veruže to sedí! Ako riť na šerbeľ. Úplne krásne uliato, nikde nič neodstáva, nič spod ničoho nevykukuje, všetko sedí tak ako má. A ku podivu to na mne aj vyzerá sexy. 


Neznášam tielka, ktoré mi siahajú ledva po pupok a tak som v tomto prípade bola potešená, ako krásne tielko zakrýva moje špekáčiky na bokoch. Zo štyroch dostupných dizajnov som sa rozhodla pre ten s nápisom "Reštartuj víkend, nebola som pripravená", čo je veta môjho života, keďže neznášam pondelky. Tielko tak môžem nosiť nie len pod oblečenie, ale aj ako klasické triko na vonku, či do posilky (až tam začnem raz chodiť).


Keďže som odporca tangáčov - povedzme si to na rovinu, okamžite som vedela, na aký strih sa zamerať. Gačurdy (ako ich na stránke nazývajú, tento názov sa mi hrozne páči :D) majú úplne fantastický strih a sú tak jemné, že mám niekedy pocit, že ich na sebe ani nemám. Športový typ nohavičiek normálne nenosievam, no tá čipka ma na nich hrozne baví a dodáva im obrovský šmrnc. A čo sa týka prvého prania, tak aj to dopadlo skvelo, absolútne sa nezbehli, nijako nesprali a vyzerajú ako nové.
Dúfam, že nikomu nebude vadiť, že som prádlo na sebe nefotila, no nemyslím si, že by niekto bol zvedaví na moju celulitídu a osobne sa na takéto fotky necítim. 

Ak by ste chceli niečo vedieť o značke Aqalogy, tak tá funguje od roku 2011 a ponúka množstvo zaujímavého spodného prádla pre dámy, ale aj pánov v športovejšom štýle. Produkty sú vyrábané na Slovensku a v Čechách, čo mne osobne veľmi imponuje, pretože viem, že produkt nebol ušitý v nejakej masovej továrni niekde v Číne. Aqalogy zasiela svoje produkty nie len na Slovensko a dokonca ponúka aj osobný odber v Bratislave. Viac si však môžete prečítať už na spomínanej stránke Aqalogy, kde sa dozviete všetky podrobnosti.

Týmto sa chcem ešte veľmi pekne poďakovať zastúpeniu značky za poskytnutie produktov na otestovanie!

Poznáte značku Aqalogy?
Máte s ňou nejaké skúsenosti? 


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára