piatok 11. marca 2016

|New In|

Zdravím vás,
konečne piatok. Tento týždeň síce zbehol neuveriteľnou rýchlosťou, no aj tak som rada, že už je skoro u konca. Dnes ma čaká kolaudačka s kamošmi, takže to bude náročný začiatok víkendu, no o to viac sa teším, pretože ho strávim s ľuďmi, ktorých mám nadovšetko rada a bude to fun. 
Rozmýšľala som nad tým, akým článkom vás potešiť dnes a uvedomila som si, že sme tu už dávno nemali žiadne novinky, ktoré testujem alebo budem testovať. Priznám sa, že v poslednej dobe nemám nejako na nakupovanie čas a ako kozmetická blogerka sa hambím, no život je raz taký a niekedy príde čas, kedy človek volí iné priority. No aj napriek tomu som na kozmetiku nezanevrela a nové podmienky na fotenie vo mne znova vyvolávajú chuť na skúšanie nových vecí, takže sa nemusíte ničoho obávať. No poďme sa už pozrieť na to, na aké recenzie sa v blízkej budúcnosti môžete tešiť.


Avon mi prednedávnom ponúkol možnosť otestovať nové matné rúže a ako maniak na rúže som si túto príležitosť nemohla nechať újsť. Musím povedať, že po prvotnom oskúšaní som veľmi milo prekvapená, i keď z troch odtieňov mi sadol len jeden (môžete tri krát hádať ktorý), no formulou sú všetkz skvelé a recenzia bude určite čoskoro.


Momentálne mám nejaké divné obdobie, čo sa týka maskár. Žiadna mi nejako nevyhovuje a tak hľadám nové a nové. Preto som počas jednej návštevy dmka prihodila do košíka ďalšie dve a to Essence Lash Princess, ktorá mala na nete kopec pozitívnzch ohlasov a L´Oréal Falsh Lash Wings Intenza, ktorá bola za veľmi dobrú cenu, tak reku prečo nevyskúšať. Už teraz vám prezradím, že jedna z nich ma dosť prekvapila a druhá naopak sklamala. No viac sa dozviete v pripravovaných recenziách.


Bez podkladovej bázy na nechty sa už nezaobídem a keďže som potrebovala novú, chcela som vyskúšať niečo, čo som ešte nemala a tentoraz som siahla po Sally Hansen Double Duty, ktorý možno použiť aj ako topcoat, čo je skvelé, ak napr. cestujete a nemusíte so sebou ťahať produkt navyše. Okrem toho mi došiel aj môj obľúbený červený lak Rimmel Salon Pro v odtieni Hip Hop, ale čo ma najviac šokovalo bolo zistenie, že je ho neskutočne ťažké zohnať. No nakoniec ho mali v Tescu, čo ma veľmi potešilo. Tento lak je pre mňa takou klasikou, ktorá v mojej výbave nesmie nikdy chýbať.


Od mojej drahej ylatej kamošky som dostala masážnu kocku Ponio s levanduľou. Moja Bibs vie ako ma potešiť a tento darček si neskutočne cením a až sa mi ho nechce použiť, taký je krásnz. No raz ho určite skúsim a potom vám o ňom poreferujem, pretože sama som zvedavá, aký bude, keďže s podobným typom produktov nemám žiadne skúsenosti a ani so značkou samotnou.


O Ritualse som sa na blogu rozpisovala už mnoho krát. Mám ich produkty veľmi rada, preto keď mi kamoška povedala, že ide do Prahy, nechala som si priniesť telový krém s pomarančom a cédrovým drevom. Táto rada je jedna lahôdka. Produkty tejto rady budete na sebe cítiť po celý deň a vždy mám pocit, že som práve vyšla z nejakého Spa salónu.


Ziaja ma potešila správou, že sa na náš trh chystá kopec skvelých a zaujímavých novieniek. Mala som možnosť vybrať si niekoľko produktov a najviac zo všetkých ma zaujal telový peeling a telový krém z Cupuacu a telový krém a micelárny gél s mätou a uhorkou.


Na záver tu mám ešte dve produkty, ktoré som si objednala na aliexprese čisto z recesie, pretože som chcela vedieť, či ide o ozajstné NYX produkty alebo len napodobeniny. Sú to čisté fejky, takže ak chcete origoš NYX produkty, určite ich kupujte od autorizovaných predajcov.

Čo z mojej ponuky vás zaujalo najviac a aká recenzia bz vás potešila?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára