pondelok 14. augusta 2017

|Hladké nohy s Tend Skin Liquid|

Holenie nôh žiletkou je pre mňa doslova nočná mora. Zakaždým som mala nohy doslova posiaté krvavými bodkami, čo vyzeralo ozaj strašne hlavne počas letných mesiacov, kedy som sa hambila nosiť čokoľvek krátke. Do toho prišla ešte bodavá bolesť počas dorastania chĺpkov a podráždená pokožka, s čím som sa musela pasovať dlhé roky. Až dokiaľ som jedného dňa neobjavila krásu epilovania. Vďaka epilátoru sa mi žije oveľa ľahšie, pretože je oveľa šetrnejšie voči pokožke ako klasické holenie. No a dnes si ukážeme zopár skvelých tipov, trikov a produktov, ako predísť dorezaniu pokožky, zarastaniu chĺpkov, prípadne ako odstrániť odumretú pokožku, aby nohy boli krásne hebké ako aj to, aby boli krajšie aj bez slniečka. Ak vás táto téma zaujala a chcete poznať moje triky, čítajte ďalej a dozviete sa viac.




Pred každým holením (ja to budem teda nazývať holenie, ale ide v podstate o epiláciu) sa snažím svoje nohy dostatočne exfoliovať, teda zbaviť odumretej pokožky a šupiniek, ktoré by mohli stáť v ceste a narušiť efekt krásnych hebkých nôh. V našich drogérkach nie je dostupných veľa takýchto produktov, no predsa len som našla jeden skvelý výrobok, ktorý je obrovským pomocníkom. O Balea peelingu s citrusovou trávou a morskou soľou ste sa na blogu už mohli dočítať pred pár rokmi a aj s pribúdajúcim časom som tomuto produktu ostala verná, pretože ma nikdy nesklamal a je cenovo veľmi dostupný. Nohy krásne vyhladí, vyčistí, no zároveň vďaka obsahu kofeínu a olejom (jojobový, slnečnicový a olivový) ich aj krásne premastí a hydratuje. No a v neposlednej rade vonia úplne božsky po citrónovej tráve.



Po dobrej exfoliácii prichádza na rad samotné holenie, v mojom prípade epilovanie pomocou eiplátora Braun Silk - épil 7. Dlhé roky som používala Braun Silk-épil Xpressive, ktorý bol mojim prvým takýmto pomocníkom a zvykla som si naň natoľko, že som sa pred nedávnom rozhodla zainvestovať do novšieho, pretože baterka v mojom starom epilátore sa už pomaly odoberala na svoj večný odpočinok. Ide o jeden z drahších epilátorov, pretože ho môžete používať aj počas sprchovania, no osobne si ho neviem vynachváliť dostatočne a ak teda rozmýšľate o kúpe poriadneho epilačného strojčeka, tento rozhodne stojí za investíciu. Okrem toho že nohy krásne oholí, nie je taký bolestivý ako bežné strojčeky a to vďaka masážnej hlavici a je vybavený aj šikovným svetielkom, takže vám neunikne ani ten najmenší chĺpok. 




Epilácia je narozdiel od klasického holenia žiletkou pre mňa doslova oslobodením. Síce mi to trvá oveľa dlhšie (jedna noha cca aj 20 minút, niekedy aj viac), no odkedy používam epilátor, neviem čo je to bolesť, doráňané nohy a podráždená pokožka. S epilovaním však prichádza jedna veľká nevýhoda a to zarastajúce chĺpky. Bežne sa mi stávalo, že cca 40% chĺpkov na nohách som mala zarastené pod kožou a síce som zvyšok vyepilovala, no vyzeralo to, akoby som stále mala chlpaté nohy, pretože pod kožu sa vám predsa len strojček nedostane. Aj v tomto prípade niekomu pomôže dobrá exfoliácia, no mne bohužiaľ nie. Moje chĺpky zarastali dosť hlboko a tak som sa potom po večeroch hrala na popolušku novodobého vydania, kedy som ručne pinzetou tieto chĺpky vyberala. Takto mi celková údržba nôh trvala niekedy aj 3 hodiny.

Už dávnejšie som robila prieskum na internete, čo by mi v tejto oblasti mohlo pomôcť a viaceré zahraničné blogerky ospevovali produkt nazývaný Tend Skin, ktorý u nás bohužiaľ nie je dostupný a nie je ani najlacnejší, takže som jeho kúpu zvažovala ozaj dlho a keď vravím dlho, tak možno aj dobré štyri roky. No toto leto som si povedala konečne dosť, idem do toho a skúsila som si ho objednať na stránkach feelunique.com. Dodanie trvalo okolo dvoch týždňov, čo bolo oveľa dlhšie, než na stránkach prezentovali, ale budiš. Bola som zvedavá, spočiatku veľmi skeptická a nedávala som tomu veľkú šancu. Hneď na začiatku som sa zmierila s tým, že to bude len ďalší výmysel, ktorý pomohol možno dievčatám, ktoré mali tri zarastené chĺpky, no v mojom prípade to vôbec nepomôže. No nemohla som sa viac mýliť. Tento produkt je doslova zázračný.





Popis uvádza, že produkt by mal redukovať vznik hrbolčekov, zarastajúcich chĺpkov, ako aj začervenanie a je vhodný nie len na ženské nohy a oblasť bikiniek, ale aj pre mužov po holení na tvár. Za seba môžem potvrdiť, že to, čo sa na obale píše, tento produkt aj naozaj plní. Začervenanie je oveľa menej viditeľnejšie a zarastajúce chĺpky sa mi zredukovali na minimum. 

Na začiatku som si predstavovala, že Tend Skin bude niečo ako telové mlieko, ktoré votriete do pokožky, no prekvapilo ma, že ide o číru tekutinu, ktorá však neskutočne chemicky smrdí, no tento zápach vymyzne okamžite po aplikovaní, takže sa nemáte čoho obávať. Stačí naniesť malé množstvo na odličovací tampón a pretrieť ním nohy hneď po oholení. Ak máte nejakú tú ranku na nohe, aplikácia môže trochu štípať, ale aj to prejde do pár sekúnd.

Obsah:
Isopropyl Alcohol, Butylene Glycol, Acetylsalicylic Acid, Cyclomethicone, Glycerine, Diglycerin, Polysorbate 80

Presnú cenu produktu vám už nepoviem, pretože keď som pri písaní tohto článku šla na stránku feelunique.com, zistila som, že už túto značku neponúkajú, čo je fakt zvláštne, keďže roky ju tam mali a cca dva mesiace po tom ako si produkt objednám, ho prestanú predávať. Našla som ho však aj na tejto stránke, takže sa mrknite ak vás to zaujalo. Ak sa však dobre pamätám, cena sa pohybovala okolo 25€, čo nie je málo, no stačí vám tohto produktu fakt málo a keď tak pozerám na ten svoj a koľko krát som ho použila, myslím si, že by mi mohol vydržať pol roka, možno aj viac. Čiže vôbec nie zlá investícia, hlavne ak viem, že je to niečo, čo mi neskutočne pomohlo.



Posledným produktom, ktorý mi pomáha dosiahnúť krajšie nohy počas tohto leta je novinka od  L´Oréal, ktorá k nám ešte pravdepodobne nedorazila, no dúfam, že ju čoskoro uvedú aj na náš trh. Ide o Sublime Bronze Overnight Elixir, teda samoopaľovaciu emulziu, ktorá sa používa na noc pred spaním a ktorá je určená nie len na telo, ale aj tvár. Samoopaľovacie produkty som doteraz nikdy nepoužívala, pretože cez leto chodievam pravidelne na dovolenky, bohužiaľ toto leto som pri mori nebola a tak mi neostávalo nič iné, ako hľadať nové prostriedky, ktoré by prekryli moje fľakaté nohy a popraskané žilky, keďže trpím krčovými žilami. Avšak aby tento príspevok nebol nekonečný a nudný, rozhodla som sa, že čoskoro vám o tomto produkte napíšem viac v samostatnom článku. Takže všetko podstatné sa dozviete tam.

A aké sú vaše triky pre krajšie a hladšie nôžky počas leta?
Máte nejaký must have produkt, bez ktorého sa nezaobídete?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára