pondelok 28. augusta 2017

|Samoopaľovací elixír L´Oréal Sublime Bronze|

Trend samoopaľovacích krémov ma nikdy nenadchol a vždy som dávala prednosť radšej prirodzenej ceste, ako dosiahnuť opálený vzhľad pokožky. No pred nedávnom som v UK narazila na jednu novinku, ktorá ma dosť zaujala a rozhodla som sa ju vyskúšať, keď už pre nič iné, tak aspoň kvôli napísaniu recenzie. Bolo to to pre mňa teda "tenkrát poprvé" a ak chcete vedieť, ako to dopadlo a čo si o L´Oréal Sublime Bronze Overnight Elixir-e myslím, čítajte ďalej.


Aj keď nie som v oblasti samoopaľovania nejako zbehlá, viem, že v súčasnosti je na trhu strašne veľa rôznych produktov, s ktorými môžete docieliť krásne opálený efekt. Peny, krémy, oleje, na výber máte toho ozaj veľa a je len na vás, čo budete preferovať. Tento produkt je tekutej, hustejšej konzistencie, ktorá mi na prvý pohľad pripomína roztopený karamel. Nie je vôbec olejovitá a tak sa nemusíte báť, že si zamastíte posteľné prádlo alebo oblečenie. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo som tak dlho odolávala samoopaľovacím produktom. Viem, že sa dosť často odtláčajú a zanechávajú na textíliách fľaky, ktoré potom len veľmi ťažko idú dole. No o tomto elixíre som počula na internete len samé chváli a musím povedať, že vôbec nepreháňali. Nepozorovala som žiaden transfer hnedých šmúh či fľakov na obliečkach a dokonca ani na oblečení. Ramienka bielej podprsenky boli po jeho použití trošku špinavšie, ale po vypratí to zišlo krásne dolu.




Produkt má praktickú pumpičku, ktorou si nadávkujete potrebné množstvo produktu a hlavne vďaka nej neurobíte žiaden bordel. Rozotieranie je veľmi jednoduché, krásne sa vstrebáva, no musíte si dávať veľký pozor na suchšie miesta, akými sú lakte, či kolená, ako aj zápästia, či členky. Na týchto miestach sa vám môžete stať, že produkt zle rozotriete, a ostanú vám tam fľaky, ktorých sa pekných pár dní nezbavíte a v najlepšom prípade to vyzerá, ako by ste tam mali znamienko. V tom horšom? Že ste sa asi mesiac neumývali :D



Dole na fotografii môžete vidieť, že na pravej strane ruky som elixír aplikovala a na ľavej nie. Rozdiel je dosť viditeľný a viditeľnejším sa stáva hlavne na druhý deň ráno. Tento produkt je totižto potrebné aplikovať na noc, aby krásne zaúčinkoval a ráno ho poriadne zmyť v sprche. "Opálenie" je veľmi prirodzené, nič extra byjúce do očí, nevyzerala som ako mrkva, no stále bolo viditeľné natoľko, že sa ma ľudia pýtali, či som trávila víkend pri vode. 

Okrem fľakov, ktoré nedostatočným rozotretím môžu vzniknúť mi vadila ešte jedna vec. A to zápach, ktorý tento produkt na mojej pokožke spôsobil a ktorý som zo seba cítila dobré dva-tri dni. Neviem, či ste niekedy skúšali bronzujúce telové mlieka, ktoré na pokožke zanechali trblietavý film. Ja som tieto mlieka kedysi pár krát vyskúšala a vadila mi tá "vôňa" potom, ako som ich aplikovala. V tube voňali ozaj nádherne, no po nanesení som mala pocit, že smrdím ako stará ponožka. A toto je presne ten istý prípad. Viem, že nie som jediná s takouto skúsenosťou a neviem, či je to samoopaľovacou látkou, ktorú elixír obsahuje alebo mojim pH pokožky, no vadí mi to dosť a tak sa snažím používať produkt len raz za čas.



Elixír môžete naniesť nie len na telo, ale aj na tvár, no v tomto som trochu opatrná, keďže sa obávam zahltenia pórov a vyrážok. Čo som zabudla spomenúť je, že produkt pokožku vôbec nevysušuje. Momentálne som ho u nás v drogériách ešte nenašla, no dúfam, že čoskoro dorazí aj k nám. Za 100ml produktu som zaplatila v akcii okolo 10 libier, za normálnych okolností je to niečo vyše 15. Čiže nejde práve o najlacnejší produkt, no jeho cena je stále o dosť nižšia, oproti značkám ako St. Tropez alebo Vita Liberata.

V konečnom dôsledku hodnotím produkt celkom pozitívne. Ak si odmyslím spomínané nedostatky, nie je vôbec zlý. Predsa len je to umelý spôsob, ako docieliť opálenie a chápem, že to nikdy nebude tak perfektné, ako keby ma opálilo slniečko. Ak potrebujete dodať pokožke trochu farby, je to najideálnejší a najjednoduchší spôsob.
Aké sú vaše skúsenosti s produktami tohto typu?
Našli ste nejaký, ktorý nemá nedostatky ako tento elixír?
Teším sa na vaše názory v komentároch ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára