pondelok 7. augusta 2017

|Letné novinky v podaní dm|

Krásne ránko prajem,
v dnešnom článku som si pre vás pripravila ukážku horúcich noviniek, ktoré nájdete v drogériách dm a ktoré sú na leto ako stvorené. Keďže ma tento rok dovolenka akosi obišla, som rada, že mi baby z dmka urobili aspoň trochu krajšie leto a prekvapili ma nedávno týmto milým balíčkom, ktorý obsahoval nie len telovú kozmetiku, ale aj niečo na vyskúšanie z novej kozmetickej značky Trend It Up, ktorú som pri poslednej návšteve drogérky už zahliadla a musím povedať, že ma veľmi prekvapila a to dosť pozitívne. Ale nebudem už predbiehať, radšej sa poďte so mnou pozrieť na to, čo balíček obsahoval a čo si postupne zrecenzujeme.




Balíček, ako vždy, jedna topka. Musíte uznať! Nádherný dizajn, všetko zabalené krásne v papieri a previazané tématickou zelenou stuhou. Opäť raz raz moje srdiečko podskočilo, keď som v balíčku zazrela aj niečo nekozmetické, v tomto prípade to bol praktický pohár na smoothie, ľadovú kávu alebo akékoľvek iné letné svieže drinky. A čo  ma na ňom baví najviac je vzor melóna, takže som si ho zamilovala na prvý pohľad.



Asi dva dni pred obdržaním balíčka som si v dmku kúpila novú penu na holenie a keď som po otvorení balíčka zistila, že aj ten obsahuje penu, veľmi ma to rozosmialo. Našťastie je táto úplne iná, s vôňou melóna a kokosu, takže sa teším na jej vyskúšanie. Peny na holenie Balea si kupujem už roky a nedám na ne dopustiť, pretože dlho vydržia a sú cenovo dostupné, čiže toto považujem za ozaj praktický a vhodný produkt pre mňa. Ide však o limitku, takže ju nezabudnite omrknúť čo najskôr. Vhodné a využiteľné sú však aj ďalšie, ktoré som v balíčku vylovila. S opaľovacími krémami od Balea zatiaľ skúsenosti nemám, takže uvidíme, ako u mňa obstojí Sun Dance Sonnenmilch s faktorom 30. Po prvotnom ovoňaní a otestovaní na ruku vám prezradím, že je ľahúčkej konzistencie a má príjemnú sladkastú vôňu, typickú pre opaľovacie krémy. Žeby som tam zacítila náznak kokosu?! Hm, ťažko povedať, ale už teraz som na jeho účinky zvedavá. 
S antibakteriálnymi gélmi Balea mám veľmi dobré skúsenosti a vrelo ich vám doporučujem vyskúšať, ak ste ešte žiaden nemali. Trebárs aj tento s vôňou ananásu v rozkošnom silikónovom balení, ktorý by mal byť must have v každej plážovej taške. Pred nežiadúcimi vplyvmi okolia sa musíme predsa chrániť.




Na záver som si nechala malú ochutnávku v podobe novej kozmetiky Trend It Up, ktorá nahradila na pultoch značku She. Mne osobne She kozmetika chýbať nebude, pretože jej produkty ma nikdy nelákali a čo som vyskúšala, nebolo až tak svetoborné. Naproti tomu má táto nová značka baví omnoho viac a som rada, že si na ňu budem môcť urobiť názor ešte kým je horúca. Ako vidíte na obrázku, do rúk sa mi dostali nie len produkty na pery a oči, ale aj laky na nechty, z ktorých už jeden momentálne druhý deň testujem a prezradím len toľko, že zatiaľ to vyzerá celkom dobre. U mňa to však bude mať vyhraté, keď sa popasuje s takým štvrtým dňom, takže uvidíme, ako to dopadne a či sa osvedčí. Osobne sa však veľmi teším aj na testovanie maskari, pretože na nej okamžite uvidím, či stojí zato alebo nie, no zaujímavo vyzerá aj matný púder na pery, ako aj žiarivý koralový rúžik. No určite si o tom dáme ešte samostatnú recenzošku, v ktorej vám dopodrobna tieto krásky vylíčim.



Tak čo vy na to?
Zaujalo vás niečo z týchto podľa mňa skvelých noviniek?
Ktorou recenziou by som podľa vás mala prispieť čo najskôr?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára