piatok 5. septembra 2014

|Líčenie s Naked3|

Zdravím vás zlatíčka moje,
tak máme pomaly za sebou prvý plnohodnotný školský (pracovný) týždeň, fuch, zvládli sme to :D Tieto prechody neznášam. Po kope voľna a flákania sa sa mi len veľmi ťažko zvyká na všetok ten zhon a nabehnúť na starý systém nie je práve najjednoduchšie, ale čo už. Ako to mávate vy?
Keďže sme tu naposledy mali recenziu na známu Naked3 paletku, patrilo by sa vám ukázať aj nejaké to líčenie. Tak poďme na to :)

produkty na líčenie

V čase, keď som pre vás pripravovala toto líčenie, som sa ešte stále držala bbčiek, no pomaly prechádzam na make up a momentálne som si zamilovala jednu značku, ktorú mám v pláne si zadovážiť, takže sa máte na čo tešiť. Použité produkty určite nebudú prekvapením, keďže som ich používala skoro celé leto, ale pre istotu ich uvediem znova:

  • Urban Decay Naked3 paletka
  • L´oréal BB krém
  • Rimmel Wake Me Up korektor
  • Urban Decay báza
  • Catrice kit na obočie
  • L´oréal Volume Million Lashes špirála
  • Clinique Cheek Pop Blush Pop lícenka
  • Clarins Lip Perfector lesk

urbna decay tiene

Na toto konkrétne líčenie som použila tiene zvýraznené na fotografii. Najprv som aplikovala Strange pod obočie a Strange spolu s Dust na celé pohyblivé viečko. Pomocou Limit, čo je nádherná matná ružovkastá farbička, som rozblendovala prechody v ohybe, aby to pôsobilo prirodzenejšie a do vonkajšieho kútika som použila Blackheart, ktorým som spravila mierny véčkový tvar a opäť rozbledila ho do stratena pre prirodzenejší finiš.

jednoduché líčeniie

jednoduchy make up

Ako môžete vidieť, bbčko nezakryje všetky nedokonalosti, no moja pleť bez neho je v omnoho horšom stave. Je fľakatá a bez života, kým s ním pôsobí viac zjednotene a zdravšie. Okrem toho nejaká tá menšia presvitajúca nedokonalosť pôsobí podľa môjho názoru prirodzenejšie.

jednoduchy make up

Keďže mám extrémne mastnú pokožku, žiadne tiene by mi na očiach dlho nevydržali, hoci niektoré bázy tomu dosť napomohli. No s Urban Decay bázou tiene držia ako pribité celý pracovný deň a aj dlho potom, takže som rada, že som tento problém už vyriešila. Teraz už len objaviť niečo na výdrž make upu :D
Je to jedno z mojich najobľúbenejších líčení s touto plaletkou, ktoré môžem nosiť ako cez deň do práce, tak aj na večer. Nie som v líčení nijaký expert a ani sa za neho nepovažujem, takže líčenie berte s rezervou. Celý look je možno nevýrazný, ale na bežné nosenie do školy a do práce je úplne vyhovujúci a takto sa proste líčim ja a cítim sa v tom najlepšie.

Prajem vám krásny víkendík
PS: Už zajtra mám pre vás prichystanú menšiu giveaway, tak ju nezabudnite omrknúť ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára