piatok 19. septembra 2014

|Miracle Cure by Sally Hansen Review|

Ahojte kočky,
konečne tu máme piatok. A opäť je čas na nový post. Musím sa priznať, že po veeeeeľmi dlhej dobe sa mi do písania nijako zvlášť nechcelo a tak trochu mám myšlienkový blok. Myšlienky a slová nie a nie plynúť a mám pocit, akoby som mala v hlave prázdno. Mávate aj vy takéto dni? Dúfam, že podobný blok nedostanem aj pri písaní dizertačky :D No aby som vás neunudila dlhým introm, prejdime k samotnému postu, ktorý dnes bude o niečo kratší.
Neviem ako vy, ale ja zvyknem mávať problémy s častou lámavosťou nechtov. Preto som pred pár mesiacmi zmenila svoju nechtovú rutinu tým, že som do nej pridala túto podkladovú bázu, ktorá by mala zabrániť štiepeniu a lámaniu nechtov. Ako to dopadlo, sa dočítate ďalej ;)



Sally Hansen posilňujúca starostlivosť sľubuje pevnejšie, hladšie, zdravo vyzerajúce a pružné nechty. Jej účinok by mal spočívať v samotnom zložení, kedy mikrominerály vyplňujúce puklinky a poškodenia posilnia a spevnia nechty, čo ma za následok potlačenie štiepenia a odlupovania vrstiev nechtov. V zložení môžete nájsť aj proteíny a antioxidanty, ktorých primárnou funkciou je nechty posilniť.


Táto posilňujúca starostlivosť funguje ako klasická podkladová báza pod lak. Je priesvitnej, riedkej konzistencie a na jej nanášanie slúži tenký štetec. Zasychá v priebehu niekoľkých sekúnd. Jedna vrstva tohto laku je až až dostačujúca. Po uschnutí môžete pokračovať v lakovaní nejakou peknou farbičkou.



Celkové hodnotenie:
S lakom som bola spokojná. Používala som ho niekoľko mesiacov (asi od marca)  ako podklad pod každé lakovanie a jednak pomohol štiepeniu mojich nechtov, ale aj samotnej výdrži laku. Môj problém so štiepením týmto určite nevymyzol a aj teraz niekedy badám trochu naštiepené konce, no je to podstatne lepšie. Okrem toho sú nechty o poznanie pevnejšie a nelámu sa rýchlo. Spočiatku som sa zľakla aplikátora, ktorý je dosť tenký, no pri tomto type lakov mi to vôbec neprekáža. Jeho zasychanie je taktiež super a časovo vás nijako neobmedzuje v lakovaní, takže sa nemusíte báť, že ak tento krok pridáte do svojej lakovacej rutiny, žeby to trvalo pridlho. Doteraz som za celých 6 mesiacov z laku minula asi 3/4, čiže v ňom ostáva ešte dosť, no asi pred dvoma týždňami som začala pozorovať jeho hustnutie, čo spôsobovalo nepekný hrudkovitý efekt na podklade a tak som ho prestala používať. No aj tak si myslím, že vydržal dlho a ten kúsok čo tam ostal mi vôbec nevadí. Lak stál okolo 7 eur, a pri jeho pravidelnom používaní pri každom lakovaní 3-5 dní si myslím, že hoci je cena vyššia, oplatí sa ho vyskúšať.

Používate podkladové a posilňujúce bázy?
Poznáte túto?
Aké značky používate vy?
Prajem krásny víkendík


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára