piatok 16. januára 2015

|Moje súčasné maskary|

Prajem vám krásny piatok,
dnes je pre mňa veľmi výnimočný deň. V tento deň som totižto pred 28 rokmi prišla na svet. Áno, hrdo tu ukazujem svoj vek, veď sa nemám za čo hanbiť. Nie je to žiadne tajomstvo a fakt nechápem ľudí, ktorý sa tvária, akoby bol vek nejaká veľká pandorina skrinka. Tiež nie som nadšená zo stále pribudajúceho veku, ale to neznamená, že sa musím hrať na niečo, čo nie som. Ale radšej už prejdime k dnešnému príspevku. Ten bude venovaný maskarám, špirálam, riasenkám alebo ako ich to vlastne voláme. Proste produktom na oči, ktoré by nemali chýbať v kozmetickej výbave žiadnej ženy. Každá by mala mať aspoň jednu a správne blogerky ich majú hneď niekoľko :D


Ešte pred takými dvoma rokmi by som v žiadnom prípade nemala doma otvorenú viac ako jednu maskaru a klepala by som si na čelo, že načo aj. No vďaka kvôli blogu mám chuť skúšať stále nové produkty, preto mám momentálne rozrobené hneď tri a keďže ide o dosť diskutované kúsky, nedalo mi nepodeliť sa s vami o moje dojmy.
V prvom rade by som vás chcela upozorniť na fotky očí, ktoré sú síce trochu creepy, keďže okrem maskary na sebe nemám žiaden make up, ale mohli by vám poskytnúť aspoň nejakú predstavu o produktoch. Hneď prvá kontrolná fotografia je aj bez maskary.


Prvou maskarou, ktorú tu mám je L´Oréal Volume Million Lashes Noir Excess. Na túto maskaru ma prvý krát upozornila kamarátka, ktorá si ju neskutočne chválila a nejaký ten trištvrte rok som jej statočne odolávala, no kdesi hlboko v hlave ma predstava kúpi hlodala, až mi to nakoniec nedalo. Čo ma na produkte upútalo hneď od začiatku bola kefka, ktorá je plastová. Osobne mám takéto kefky najradšej, pretože mám dojem, že mi moje riasy tak nezlepujú a krásne ich rozčešú. To je presný prípad tejto L´Oréal.


Je fakt skvelá. Riasy krásne predĺži, zahustí a rozčeše. Vydrží celý deň, nerozmazáva sa (teda ak neplačete) ani neopadáva. Robí presne to, čo má a ja som s ňou bola veľmi spokojná. Táto maskara je vlastne už moja druhá v poradí, čo svedčí o veľkej spokojnosti z mojej strany. Dostanete ju v akejkoľvek predajni so stojanmi dekoratívky L´Oréal a cena sa pohybuje od cca 11 - 15€, čo závisí aj od toho, kde ju kúpite a akú akciu vychytáte.


Trochu novším prírastkom je veľmi dobre známa They´re Real! maskara od Benefitu. Po tejto maskare som vôbec netúžila a jej kúpa bola veľmi spontánna. V predajni som potrebovala prihodiť do košíka ešte niečo, aby som mohla získať akciu, tak som sa nakoniec rozhodla, prečo nie. Plastovú kefku má, dám jej šancu. Spočiatku som s ňou však spokojná nebola. Riasy veľmi zlepovala a otláčala sa na viečko, ako aj pod očami. Bola som totálne nahnevaná a sklamaná. No asi po niečo vyše mesiaci, špirálka trochu preschla a čuduj sa svete, teraz je úplne perfektná. Takže niekedy sa fakt oplatí si na niektoré recenzie produktov počkať aj dlhšiu dobu.


Riasy krásne rozčeše, predĺži, vydrží celý deň, neopadáva, sem tam sa ešte odtlačí pod oči, ale už len po veľmi dlhšom nosení. Oproti L´Oréal špirále v nej vidím veľký rozdiel v tom, že síce nie je tak zahusťujúca, zato riasy omnoho viac predlžuje a viete ju krásne vrstviť. Ide trochu ťažšie dole pri odličovaní, ale nie je to nič, čo by nevyriešil dobrý odličovač. Bežne ju kúpite len v Sephore, alebo niekde na internete. Kupovala som ju v akcii spolu s linkou Push-up liner (790kč), ale ja som mala sadu zadarmo, keďže to bola akcia 2+1), inak samotná stojí 750kč.


Posledná maskara sa ku mne dostala po Vianociach. Objednávala som si bázu pod tiene zo Sephory cez kamarátku, začo jej ešte raz veľmi pekne ďakujem, no a ako bonus sme k nákupu dostali miniatúrky maskár Hypnose od Lancome. Mimochodom, nie je to skvelé, ako si v USA vážia zákazníkov? Tu vám dajú jednu vzorku krému, alebo voňavky na papieriku, aby vás umlčali a myslia si, aký sú úžasný.
Čo sa maskary týka, už na prvý pohľad ma trochu odradila kefkou. Tieto staré štetinkovité kefky nemám veľmi rada, nikoho však neodsudzujem, ak máte na ne opačný názor, len bohužiaľ mne veľmi nevyhovujú a keď prišli na trh umelé kefky, bolo to akoby som objavila zlatý grál.


Avšak maskara vôbec nie je zlá. Má zvláštne zahnutú kefku a myslela som si, že sa s ňou bude robiť zle, ale nakoniec v tom nevidím žiadne negatíva (ale ani nič výnimočné). Riasy krásne rozčeše, predĺži, i keď menej ako pri Benefite, vydrží celý deň, neopadáva, nerozmazáva sa, čiže v konečnom dôsledku jej nemám čo vytknúť. Určite to nie je z týchto troch môj favorit, ale kto má rád klasické kefky, chápem, prečo ju môže obľubovať. Neviem, či sa u nás dá kúpiť niekde inde ako na internete, ale zoženiete ju napríklad na Alze za cca 23€.



Takže poďme to celé zhrnúť. Všetky maskary, ktoré som vám dnes ukázala sú veľmi dobré, pracuje sa s nimi skvelo, riasy sú vďaka nim super dlhé (i keď na fotkách mám len jednu vrstvu, takže sa dá docieliť aj lepší efekt) a hlavne vydržia celý deň. Čo ma trochu odrádza pri Benefite a Lancome je cena. Ak by som ich nemala zadarmo, asi by som sama do nich neinvestovala, pretože dať za maskaru viac ako 15€ je extrém. Aj to už je 15€ maximum, optimálne tak 10-12€. Som však rada, že som mohla vyskúšať aj tieto drahšie kúsky. L´Oréal však u mňa ostáva tou i keď možno stále o niečo drahšou, ale aj tak cenovo prijateľnejšou a hlavne dostupnejšou značkou, takže pri nej asi aj ostanem.

A čo vy? Máte skúsenosť s niektorou so spomínaných maskár?
Aká je vaša obľúbená? Preferujete drahšie alebo lacnejšie kúsky?
Prajem vám krásny deň a užite si poriadne víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára