pondelok 12. januára 2015

|Nekozmetické novinky #12|

Zdravím zlatíčka,
aký ste mali víkend? Ten môj bol dosť stresujúci. Začala som totiž kondičné jazdy a musím povedať, že to prebieha tak ako som očakávala :D Dokopy som ich mala zatiaľ tri, prvá bola hrôza, druhá na počudovanie celkom fajn, no tretiu som opäť celý čas kafrala. Vidím, že mám pred sebou ešte dlhú cestu, no budem sa snažiť, aby to dobre dopadlo, pretože i keď to nie je niečo, čo by ma nejako bavilo, chcem jazdiť. A ktovie, možno raz v tom nájdem zaľúbenie.
Minulý týždeň ste mohli vidieť článok o nových kozmetických prírastkoch v mojej zbierke, no a dnes som sa rozhodla ukázať vám tie nekozmetické, pretože viem, že veľa z vás má takéto príspevky rado, vrátane mňa. Takže dúfam, že sa vám to bude páčiť a že vás prípadne trochu inšpirujem ;)

Už dlhšie sa mi veľmi páčia rôzne priesvitné akrylové, či sklenené boxy na odkladanie všelijakých maličkostí. Zistila som, že H&M má úžasnú Home sekciu, celú ladenú do retro-vintage štýlu, z čoho som bola úplne vo vytržení. A viete si predstaviť moje nadšenie, keď som tu jeden taký box objavila. Bonusom je, že má nádherné medené rámovanie, čo vyzerá fakt starobylo a luxusne. Strašne si tento boxík užívam a veci v ňom som preložila už asi po stí raz :D


V H&M Home majú aj neskutočne krásne obliečky na vankúšiky. Jedny z najkrajších, aké som doteraz videla a je škoda, že u nás sa nedajú zohnať. Vo výpredaji som natrafila na túto krásnu obliečku s botanicko-zoologickou tématikou, a už som bola na odchode, keď som objavila aj zodpovedajúci tanierik na blbôstky. Mohla som odolať?!


Medzi moje najobľúbenejšie doplnky patria sviečky. Tie rozžiaria a zútulnia každý priestor, okrem toho sa bez nich v zime nezaobídem a pálim ich neustále. Veľmi obľubujem Yankee Candle, ale tie sú hrozne drahé, i keď horia fakt dlho. No z tých lacnejších mám rada Ikeácke sviečky, ktoré síce nie sú také voňavé a nehoria dlho, ale aj tak stoja zato. Od kamarátky som v Prahe dostala aj sviečku v plechovej nádobke, ktorá je úplne úžasná a až pri fotení som si všimla, že má na sebe motív ďatelinky (s tými pracujem, takže to bol osud).


Šálky sú moja achilovka. Nemám ich už síce kam dávať a stále objavím nejakú, ktorej neodolám. Tentokrát som v Ikee neodolala dvom, no viete si predstaviť ako mi bilo srdce, keď som ich vláčila domov v kufri. Našťastie to prežili a ja si ich môžem teraz krásne užívať. Retro ružová sa mi veľmi hodí na rôzne mliečne nápoje a tá s ľudovými kvietkami je skvelá na kávu, pretože mám na kávu rada veľké a mohutné šálky.


Ikea je zem zasľúbená. Nájdete tam prakticky čokoľvek. Ich papiernícka sekcia nemá chybu. Len keby som mala do tých notesov čo zapisovať :D Okrem tohto krásneho denníčka/notesíka som neodolala aj veľmi pekným lepiacim papierikom. Kto by sa nepotešil odkazu na takomto papieriku :)


Vo vianočných výpredajoch tu v Košiciach sa mi podarilo ukoristiť s 50% zľavou sobíka, ktorého som mala vyhliadnutého a pri pokladni ma zaujal aj hojdací koník do kvetináča, ktorý oživí každý kvietok. A túto rozkošnú vianočnú sviečku som dostala od maminy a je z Jysku.


Novinky by ste našli aj na mojej knižnej poličke. V prvom rade som si kúpila za vianočné peniaze od ocka knihu The Signature of All Thing (Podpis všetkých vecí) od Elizabeth Gilbert, ktorá je autorkou knihy Eat, Pray, Love (Jedz, modli sa a miluj). Kniha je pastvou pre oko a zaujal ma aj dej, po prečítaní úryvku, len dúfam, že sa cez ňu nejako prehryziem, pretože je to ďalšia anglická kniha v mojej zbierke, no tentoraz je písaná trochu ťažšou angličtinou, tak uvidíme.
Rovnakou pastvou je aj moja nová kuchárka Paulus vs. Ihnačák od mojich drahých skoro-švagrovcov, ktorou ma neskutočne potešili a už sa teším až z nej raz začnem variť.


Nejaké tie novinky by ste mohli nájsť aj v mojom šatníku. Bohužiaľ som zabudla odfotiť dve nové kabelky a čižmy, ktoré som si ešte v Prahe kúpila, ale ešte ich určite na blogu uvidíte. Z oblečenia mám nových zopár tričiek, ktorých nikdy nie je dosť, hlavne tých jednoduchých, prípadne s potlačou kapiel, ktoré mám hrozne rada. Plus som v H&M neodolala krásnej voľnej blúzočke z príjemného padavého materiálu s roztomilou potlačou.


A keďže je zima, snažila som sa nájsť aj niečo na zahriatie a tieto dve svetríky z H&M sú na to úplne ideálne. Oživiť ich môžem napríklad aj novým kruhovým šálom s leopardom, ktorý pôsobí veľmi nadčasovo a rada ho kombinujem s jednoduchými a jednofarebnými outfitmi.

Tak to by bolo na dnes všetko. Ako to tak vidím pokope, tak určite veľmi dlho nebudem kupovať nič nové, ale jeden nikdy nevie :D
Prajem vám krásny začiatok týždňa
Majte sa tu krásne


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára