streda 11. februára 2015

|Disapponting products /Sklamanie z produktov n.2|

Zdravím vás zlatíčka,
keďže nedávny článok o produktoch, ktoré ma sklamali vás zaujal, rozhodla som sa pre ďalší. Tentoraz som našla doma nejaké ďalšie veci, s ktorými som nebola spokojná a z ktorých mi väčšina stojí doma len tak a nepoužívam ich. A v dnešnom poste si ukážeme, ktoré to sú a čo mi na nich vadí. Ešte na začiatku však upozorňujem, že to nie sú žiadne katastrofálne produkty a niekomu vyhovovať môže maximálne, bohužiaľ s mojou pleťou a mojimi nárokmi sa nestotožnili, takže preto ich radím do kolónky sklamanie.

Hneď na začiatku tu mám dva produkty, o ktorých som už chcela strašne dávno písať, no nevedela som sa k tomu dokopať a nakoniec som sa rozhodla, že ich radšej šupnem sem. Veľké haló okolo masielok na pery Revlon ste už určite videli a počuli všade na blo/vlogoch. Aj mňa dostali tie ich krásne obalčeky a zvodný vzhľad, ale bohužiaľ nesadli mi odtiene. Momentálne mám doma dva a to svetlulinký Creme brulee, ktorý som pred vyše rokom vyhrala v giveaway u Danky a neskôr som si na nete objednala ešte Lollipop, Creme brulee mi okamžite nesadol. Je na mňa príliš svetlý a vyzerám, akoby som umierala alebo čo a ružový je zas príliš výrazný a hoci by sa s ním dalo pracovať jemnejšie, aby farba nebola taká výrazná, to nechcem. Tieto pomádky sú totiž tak skvelé, jemné a hydratačné, že si ich máte chuť mazať na pery neustále a viac a viac. Lenže s týmito odtieňmi potom nevyzerám dobre. Takže ma nesklamala ani tak konzistencia produktu, ale skôr farby, ktoré mám.



Ďalším produktom je primer pod make up od Catrice. Mám ho doma už asi dva roky, no okamžite som ho prestala používať, preto stále tá plná nádobka. Ani neviem prečo ho ešte vlastne držím doma. Bola to moja úplne prvá skúsenosť s bázou silikónového typu. Jeho konzistencia je na dotyk veľmi príjemná, typická bázoidná, hebká až zamatová, farbu pleti nijako neovplyvňuje. To všetko by bolo celkom fajn, ale vidím v nej dve podstatné nevýhody. Mala by vyhladzovať póry a vrásky, ktoré však skôr vyplní a upchá. Pre moje póry je toto dosť veľký nedostatok, keďže sa mi zo všetkých podobných produktov začnú robiť vyrážky. A ďalším dôvodom, prečo ju nemám rada je, že vytvorí na pleti akýsi čudný film, kvôli ktorému je rozotieranie mak upu o dosť ťažšie a ten sa po celej tvári akoby hýbe a nedrží. Takže sa za mňa má tento produkt veľké nie. 



Krémy Avon zbožňujem a bola som strašne nadšená, keď som v katalógu ovoňala Egyptské tajomstvo z rady Planet Spa. Avšak potom prišlo sklamanie. V kelímku vonia produkt fakt nádherne, no po nanesení a zreagovaní s mojim ph vonia na mojej pokožke strašne čudne. Okrem toho mi trochu vadí aj jeho mierne lepkavá konzistencia. No a znechutenie z krému sa vyeskalovalo aj vďaka obalu, ktorý slabo tesní a produkt pri prevrhnutí kelímku začne vytekať.


Och aké to bolo nadšenie, keď som v parfumérii po prvý krát objavila túto božskú vôňu. Je to Marc Jacobs Dot. Stále vonia nádherne, no sklamala ma jej výdrž, ktorá je dosť priemerná a za tú cenu som mohla mať dve vône Calvin Klein, ktoré vydržia celý deň. A hoci má rozkošné balenie, verte mi, že na upratovanie až také rozkošné nie je. Dať z nej dole prach zaberie večnosť.


Make up Revlon Colorstay je ďalší z veľakrát ospevovaných produktov v blogosfére. Neodolala som a vyskúšala som ho objednať na internete. Jeho nedostatky som začala pozorovať okamžite, ako mi prišiel domov. Jednak má hrozne ťažkú fľaštičku, ktorá by na prepravu napríklad na dovolenku a podobne nebola práve najvhodnejšia. Ďalší nedostatok vidím v absencií pumpičky alebo akéhokoľvek dávkovača. Takto si na ruku vylejete skoro stále príliš veľa produktu a dosť ním plytváte. Avšak aj tieto nedostatky by som bola ochotná opominúť, ak by mi produkt vyhovoval, ale bohužiaľ sa tak nestalo. Odtieň, ktorý som si vybrala, je na mňa príliš svetlý, ale to chápem, je to moja vina. Vybrala som si zle, ale s tým nič nenarobím, keďže som ho objednávala prakticky na slepo. Konzistencia produktu je celkom dobrá, mierne riedka, čo mám rada, no za najväčšie negatívum považujem jeho rozotieranie a finiš. Nananášanie štetcom trvá dosť dlho, pretože akoby sa make up nechcel na pleti usadiť a štetec tak robí dosť pruhy (neviem, či si to viete predstaviť, ale je to akoby ste štetcom maľovali stenu a ten zanecháva na stene vo farbe pásiky, tak čosi také sa deje aj na mojej pleti). Okrem toho má make up na mňa až príliš veľké krytie, čo by bolo fajn, ale vyzerá to strašne neprirodzene, zvýrazňuje mi všetky chĺpky a vyzerám, akoby som mala na tvári umelú omietku. Ak niekto z vás tento make up používa (odtieň) a ste s ním spokojný, pokojne ho predám za symbolickú sumičku.


Milujem svoje balzamy na pery a hoci ich už mám príliš veľa, stále sa objaví nejaký, ktorý upúta moju pozornosť a ja len ťažko odolávam. Už aj priateľ z toho šalie, ale nič s tým nenarobí :D Naposledy som v predajni Ziaja objavila kokosový tekutý balzam na pery a keďže kokos je jedna z mojich najobľúbenejších príchutí. samozrejme, že som neodolala. O to väčšie bolo sklamanie doma po prvom vyskúšaní. Skúšala som ho viac krát, snažila som sa ho aplikovať v rôznom množstve, zvyknúť si ne neho, ale bohužiaľ mi nesadol. Po vytlačení má bielu mliečnu konzistenciu, ktorá sa len veľmi ťažko vpíja do pokožky pier a vyzerá to potom fakt čudne. A hoci mám doma veľa balzamov, ktoré sa nevpíjajú úplne, na perách sú božské, ale tento mi tak nepripadal. Necítila som sa s ním dobre a miestami mi až vadil. Hoci mám značku Ziaja rada, tu sa majster tesár trochu sekol.


Posledný produkt ste už na blogu vidieť mohli, no pre zopakovanie som sa rozhodla sem pridať. Je to báza pod očné tiene od Gosh. táto značka je všade dosť ospevovaná a zbožňovaná, no ja som jej nikdy neprišla na chuť a ani táto báza ma o opaku nepresvedčila. Konzistencia bázay je príjemná, hebká, silikónovitá, no tiene sa začínajú zhlukovať do liniek už po hodine, čo sa mi stáva v podstate aj bez bázy. Dala mi ju kamarátka, ktorej nevyhovovala a keby som za ňu vyhodila kopec peňazí, bola by som dosť nahnevaná a sklamaná. Tento produkt absolútne neodporúčam, no ak ju máte a vyhovuje vám, gratulujem, ste šťastlivci.


Tak to bolo zopár vecičiek, ktoré ma za poslednú dobu sklamali a čo vy?
Máte momentálne niečo, z čoho ste sa pri kúpe vytešovali, no radosť po vyskúšaní opadla?
Prajem vám krásny zvyšok týždňa


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára