piatok 13. februára 2015

|Valentínska Giveaway|

Želám vám krásny večer,
pri príležitosti zajtrajšieho Valentína som sa rozhodla vás trochu potešiť a rozmaznať takou drobnou giveaway, ktorou by som vám chcela ako vždy veľmi poďakovať za vaše povzbudzujúce komentáre, ohlasy a sledovanosť. Ak sa teda chcete zúčastniť, stačí splniť podmienky, ktoré sú uvedené na konci príspevku.
Balíček bude obsahovať opäť niečo kozmetické, ale aj niečo ozdobujúce. 


O čo si teda môžete zasúťažiť? V prvom rade o túto krásnu a skvelú, veľmi dievčenskú kozmetickú taštičku Mary Kay...


...ďalej to budú samozrejme drobné kozmetické produkty a to mini Palmer´s kakaové telové mlieko, horúcu novinku v podaní levanduľovo-ružového krému Balea a balzam na pery s granátovým jablkom a brusnicou...


...k tomu som vám pribalila aj niečo nekozmetické v podaní výrazného šperku, H&M prstienka...


...a nakoniec aj zopár šikovných vzorečiek, ako Nivea sprchový krém, šampón a kondicionér, Ziaja krém a Kiehl´s nočné regeneračné sérum.


Ak vás teda niečo z toho zaujalo a chceli by ste to mať doma, stačí splniť nasledovné:

  • byť z SR alebo ČR
  • sledovať ma cez GFC (google friends connect)
  • do komentu mi napísať, či a ako budete tráviť tohtoročného Valentína
  • zanechať v komentoch svoju mailovú adresu a prezývku, pod ktorou ma na blogu sledujete
  • nepovinné! za sledovanie facebookovej stránky si môžete pridať ďalší komentár opäť s prezývkou alebo menom pod akým sledujete

Giveaway potrvá ako vždy presne dva týždne a víťazku vyhlásim 28.2.2015 tu na blogu.
Prajem vám krásny víkendík


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára