streda 20. mája 2015

|Spotrebované produkty #8|

Vravíte si, že "ďalšie spotrebované produkty"? No už to tak vyzerá. Koniec mesiaca nám klope na dvere, takže by sa patrilo zosumarizovať si, čo som spotrebovala tento mesiac úplne do dna a čo si o týchto produktoch teda myslím. Tentoraz pôjde o zmesku celkom rozmanitých značiek. A teda, kúpiť či nekúpiť? To je otázka :)


Po dlhej dobe sa mi podarilo vypoužívat Victoria´s secret telové mlieko. V čase, keď som mlieko kupovala, bola som z tejto značky unesená, pretože som jedno mlieko už doma mala. No táto vôňa mi absolútne, ale vôbec nesadla. Nektarinka a pivonka podľa mňa k sebe veľmi nepasujú. Výsledkom bola veľmi čudná vôňa, ktorá mi pripomínala istý syrup proti kašľu z detstva. Hydratácia mliečka však bola super, krásne sa vstrebalo, pokožka bola prevoňaná, no bohužiaľ ja ostávam pri nektarinkách len v jedlej podobe.


Tento produkt nie je na blogu žiadnou novinkou. Bolo to moje druhé balenie, čo svedčí o naozaj veľkej spokojnosti. Ide o kondicionér v spreji s magnóliou od Klorane. Vlasy krásne prevoňal, uhladil, zjemnil a jednoducho sa rozčesávali. Veľmi praktický produkt, ktorý netreba oplachovať, iba nastriekať do mokrých, alebo suchých vlasov. Momentálne používam niečo podobné od Ziaje, no nie je vylúčené, že sa k nemu nevrátim. Podrobnejšiu recenziu nájdete tu.


Sprcháče od Palmolive s orientálnou parfemáciou Aroma Therapy som používala dosť často asi 10 a viac rokov dozadu a vtedy som ich doslova milovala. Bohužiaľ teraz ma dosť sklamal. Vôňa bola ako vždy krásna, no mala som pocit, že menej výrazná, slabo penil a minula som ho za dva týždne, čo je strašne skoro, keďže bežný sprcháč mi vydrží tak mesiac. Otázne je, či boli tieto sprcháče také na prd aj vtedy, alebo sa zhoršili až časom. Takže do ďalšieho balenia nepôjdem.


Ďalšie telové mliečko, ktoré je už dávno v koši a ktoré mi strašne chýba, pretože bolo úplne fantastické, je Rituals Touch of Happiness so sladkým pomarančom a cédrovým drevom. Naozaj krásna vôňa, ktorá je vďaka citrusu sladká a svieža zároveň a cédrové drevo jej dodáva miernu korenistosť. Ak sa k nemu dostanem, určite si kúpim plné balenie, lebo toto bola topka. Pokožku perfektne hydratovalo, nezanechávalo na nej žiaden nepríjemný pocit a telo vám voňalo dlhé hodiny. Vrelo odporúčam.


Z pleťovej kozmetiky tu dnes máme prázdnu krabičku od uhorkového krému Ziaja, ktorý je určený na mastnú pleť. Krémik bol v podstate sám o sebe veľmi dobrý, krásne voňal, dobre hydratoval, pokožku som nemala mastnejšiu ako obyčajne, ale mala som pocit, že ani menej mastnú. Čo mi trošičku vadilo, tak v mojom prípade nespolupracoval dobre s make upom. Museli ste ho na pleť naniesť a nechať poriadne vstrebať, inak sa robili z make upu pruhy a nevyzeralo to dobre. A taktiež sa mi make up viditeľnejšie hýbal na pleti počas dňa. Či pôjdem do ďalšieho balenia? Tak skoro asi nie.


Stará, milovaná klasika. Bioderma Sensibio micelárna voda je to asi najlepšie s čím som sa stretla. Pleť krásne vyčistí, nevysušuje, nedráždi a čo je dôležité, nezanecháva na nej žiaden čudný a nepríjemný film. Väčšina s ňou určite máte svoje skúsenosti, ak nie, tak vrelo odporúčam. Vždy sa k nej rada vraciam.




Nedávno som našla v mojej taške na cvičenie dezinfekčný gél na ruky od Yves Rocher, o ktorom som si myslela, že som ho dávno spotrebovala. A bola to aj pravda, len obal som nevyhodila :D Tak by bola škoda nespomenúť ho. Gél bol naozaj skvelý, jeden z najlepších aké som mala. Prečo? Lebo krásne voňal. Poznáte to, keď ste na verejnosti a nanesiete si na ruky gél a potom ešte pár minút smrdíte ako alkoholik? Tak ak ste ako ja a vadí vám to, určite vyskúšajte tento, lebo je najlepší a vôbec tak nesmrdí.


A ďalej tu máme spotrebovaný krém na ruky od Ziaje. Ide však skôr o koncentrát na ruky, ktorý by mal byť účinnejší ako bežný krém. Bol to skvelý produkt, do ktorého by som určite šla znova, pretože ruky naozaj hydratuje a vyživí. Recenziu si môžete prečítať tu.


No a konečne tu máme aj niečo z dekoratívky. Nejde však o spotrebovaný produkt, pretože som sa ho prakticky ledva dotkla. Mini špirálu Clinique som mala v balíčku, ktorý bol k nákupu zadarmo a hrozne som sa na ňu tešila no už po prvom vyskúšaní som ostala tak trochu v šoku. Namaľovala som sa to vôbec? No, nevyzeralo to tak :D Naozaj, akoby som na riasach nemala nič :D A to je špirála stále mokrá a vyzerá v dobrom stave. No nič, high impact, ako sa píše na obale sa nekonal a ja som neskonale sklamaná, pretože táto značka patrí k mojim obľúbeným.


No a blížime sa už ku koncu. Máme tu ešte vzorku make upu od Maybelline, ktorý som použila v tomto líčení a ktorý ma milo prekvapil. Mám ho už dokonca aj na svojom shopping liste až mi najbližšie dôjde nejaký make up, ktorý momentálne používam. Krásna krycia schopnosť, skvelý odtieň, prirodzený finiš, rozprávková aplikácia - tak by som ho asi zhrnula najvýstižnejšie. Na drogérkový produkt veľmi dobré.


No a nakoniec je tu ešte nezvyčajná maska na okolie očí a pery. Čudesný produkt, ktorý však krásne pokožku rozžiari a vypne. Skvelý produkt, ktorý poslúži ako mierna prevencia proti vráskam. Určite bude ešte recenzia.


Taaaak a to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že som vás totálne neunudila :D
Máte nejaké vlastné skúsenosti so spomínanými produktami?
Čo vás zaujalo najviac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára