pondelok 26. októbra 2015

|Estée Lauder Pure Color Nail Lacquer|

Krásne pondelkové ráno želám,
to  počasie ma začína trochu ubíjať a to si ani nechcem predstaviť, že bude ešte horšie. Chcelo by to dnes teda trochu niečim oživiť, čo poviete?
Značka Estée Lauder mi bola odjakživa sympatická, ale tie jej ceny nemôžem niekedy rozdýchať ani doteraz. Po vyskúšaní niekoľkých produktov som si ju veľmi obľúbila a tak sa raz za čas odmením alebo rozmaznám nejakým ďalším z jej produktov.
Nie tak dávno mi do zbierky pribudol prvý lak od tejto značky, ktorý som vychytala v perfektnej 50% zľave, no a keďže už dlho som chcela ich laky vyskúšať, nerozmýšľala som ani sekundu.


U lakov na nechty mi je v podstate jedno ako vyzerá ich obal, hlavne keď robia to, čo majú a sú dobré. Avšak u týchto Pure Color lakov zaplesá nie jedno srdiečko, teda aspoň to moje určite. Sú to prekrásne skvosty, vo veľmi jednoduchom, elegantnom balení, ktoré vyzerá naozaj luxusne. No skrýva sa za týmto obalom aj skvelý produkt? Môžeme v tomto prípade súdiť knihu podľa obalu?


Tak sa poďme pozrieť na zopár základných atribútov, ktoré by mal podľa mňa správny lak mať a ktoré ja osobne u lakov vyhľadávam a či ich tento krásavec spĺňa.
V prvom rade si hneď u lakov všímam ich štetec, či je dostatočne široký, pretože s takým sa mne osobne lakuje najlepšie. V tomto prípade som sa však nedočkala, pretože štetec je uzučký, no na moje prekvapenie nelakuje sa mi s ním až tak zle ako som očakávala, ale so širším by som narobila menej neporiadku. Viem však s určitosťou povedať, že niektoré z vás majú tieto štetce radi, takže v tom by vám určite sadol.


V druhom rade by mal správny lak pekne kryť už v prvej vrstve a nevytvárať na nechtoch pruhy alebo šmuhy. Keďže ide o matnú formulu laku, v prvej vrstve určite nedosiahnete potrebné krytie, iba v prípade, že tá vrstva bude naozaj hrubá, ale potom pomaly a nekonečne zasychá. V druhej vrstve je však krytie už perfektné, po pruhoch, či fľakoch ani stopy a to ma naozaj potešilo, pretože matné laky vedia byť niekedy zlomyseľné. Ak teda dáte dve tenšie vrstvy, nie len že lak krásne a rýchlo zaschne, ale dosiahnete aj veľmi pekný, hladký finiš.


Tretím atribútom naozaj dobrého laku je výdrž. Pri lakovaní vždy používam topcoat od Sally Hansen Instadri, s ktorým mi niektoré laky vydržia aj 7 dní. Avšak, keďže má tento lak matnú formulu, nechcela som jeho efekt skaziť topcoatom, vďaka ktorému okamžite zleskne. Preto som ho nechala len tak a čakala som, čo sa bude diať. V neporušenom stave ostal celé dva dni, nebolo poznať žiaden rozdiel. Na tretí deň sa mi na ukazováku pravej ruky (čo je necht, ktorý dostáva u mňa najviac zabrať) začal šúchať trochu konček. Nie lúpať, pozor, iba sa ošúchal. Na ďalší deň lak začal trochu strácať svoj pravý, matný vzhľad a bol síce matný, ale tak nejako inak. Neviem to proste opísať, ale bolo vidieť rozdiel. A ošúchaných som už mala niekoľko ďalších nechtov. Na piaty deň som ho už dala dole, ale vydržala by som ešte o taký deň dlhšie.


Takže suma sumárum, lak ma celkovo príjemne prekvapil. Určite si nemyslím, žeby šlo o nenahraditeľný produkt a osobne mám svojich favoritov skôr v drogérkovej sfére, no ak si chcete urobiť radosť, prípadne ste na túto značku zaťažený, myslím, že nebudete ľutovať. Aspoň po farebnej stránke, ktorá je určite veľmi výnimočná.
Inak je však podľa mňa úplne šialené dať plnú sumu 20€ za obyčajný lak na nechty a podotýkam, že tieto laky sú ešte z toho lacnejšieho súdka.

Tak ako sa vám páči táto farbička?
Máte radi matné laky alebo práve naopak?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára