streda 28. októbra 2015

|October Favorites|

Ahojte zlatíčka,
vitajte pri ďalšom novom článku, ktorý ako už z názvu vyplynulo, bude o tom, čo mi tento mesiac urobilo najväčšiu radosť. Musím povedať, že tohtoročný október nebol pre mňa nijako zaujímavý a to aj napriek tomu, že obyčajne je to môj najobľúbenejší mesiac. Od pondelka nastupujem do novej práce, z čoho mám na jednej strane obrovskú radosť, na druhej ma to trochu desí a to aj preto, že neviem ako to bude s ďalšími obľúbencami a inými článkami do budúcna, no vynasnažím sa prispievať aj naďalej tak pravidelne, ako sa len bude dať. Ale prejdime už k samotnému príspevku.


Hneď na začiatku musím spomenúť šampón Vichy proti lupinám, o ktorom ste už na blogu pár krát z mojej strany počuli a ktorý ma zachránil už minimálne sto krát. Opäť raz som sa presvedčila, že je to naozaj super vecička. Po dovolenke som začala znova trpieť dermatitídnymi stavmi na pokožke hlavy a hneď som vedela, kde hľadať najrýchlejšiu pomoc. Šampón používam s prestávkami. Vždy spotrebujem jedno balenie a potom si kúpim niečo ľahšie. Po takých 3-4 mesiacoch sa však problémy opäť vrátia a mne neostáva nič iné, len si kúpiť ďalšie balenie tohto zázraku. Ak trpíte ťažkými lupinami, tvoria sa vám suché mapy a pokožka na hlave vás svrbí alebo až štípe, určite ho vyskúšajte. Mne zatiaľ nepomohlo nič iné.


Kiehl´s Midnight Recovery Concentrate (recenzia) je prírodné nočné olejovité sérum, ktoré si prikvapkávam vždy večer do pleťového krému. Je to typ produktu, pri ktorom máte pocit, že nič nerobí, ale opak je pravdou. Používam ho už od decembra minulého roka, s menšími, zriedkavými prestávkami a naozaj na pleti vidím rozdiel. Keď som ho nepoužívala viac ako dva týždne, moja pleť začala okamžite štrajkovať. S týmto sérom je vždy po prebudení vypnutá, hladká a vyzerá akosi žiarivejšie. Nie je to určite najlacnejšia záležitosť (cca 1000kč), no keď si vezmete odkedy ho mám, že stačia len 1-2 kvapky a minula som len tretinu balenia a to je tomu už skoro rok, tak je to v konečnom dôsledku naozaj super investícia, ktorá sa vyplatila.


Korektory pod oči používam neustále a bez nich sa už tak nejako nezaobídem. Ak sa ešte pamätáte, minulý rok som podobne ako sérum Kiehl´s kupovala v Prahe aj korektor Nars. No ten ma naopak až tak neohúril. Jednak mi predavačka poradila dosť tmavý odtieň (pod oči mám rada niečo svetlejšie) a okrem toho mi zaliezal do vrások. A tak som ho na istý čas odložila do šuflíka. Až nedávno som pri líčení potrebovala zakryť niekoľko menších začervenalých miest na pleti a tak som ho teda skúsila. A div sa svete, ono to perfektne fungovalo. Ak by bol svetlejší, určite by som ho na iné miesta ako pod oči použiť nemohla, no takto je úplne skvelý. Super sa rozotiera a perfektne kryje. Hoci som sa ho chcela zbaviť, nakoniec u mňa teda svoje využitie ešte predsa len nájde.


V chladnejších mesiacoch inklinujem k ťažším vôňam a tak som zo svojej zbierky konečne vytiahla Just Cavalli, ktorá je už tretím rokom mojou obľúbenou jesenno-zimnou voňavkou. Určite to nebude šálka kávy pre každého, no ak máte radi ťažšie, kvetinovo-drevité vône, túto by ste si zamilovali okamžite. 


Z kozmetiky by to bolo asi všetko. Mám tu však ešte pre vás tip na skvelý a lacný štetec na obočie alebo linku. Lepší totiž vo svojej zbierke nemám. Je od Essence a stál asi 2 eurá. Je super tenký a vďaka tomu urobíte krásnu linku. No posledné týždne som si ho obľúbila hlavne na vykreslenie obočia. Viem, že teraz mali v stojanoch Essence nejaké štetce, kde bol tiež takýto skosený druh, no ten bol dosť hrubý. Ja som tento zelený kupovala síce v Maďarsku, no videla som ho už aj u nás v Tescu, takže sa po ňom určite poobzerajte.  


No a na záver mám pre vás ešte tip na skvelú knihu. Jo Nesbo je momentálne v našich končinách veľmi populárny spisovateľ a ja som sa mu dosť dlho vyhýbala, i keď som vždy po očku v kníhkupectve pokukovala po jeho knihách. Nedávno som sa dostala k jeho dvom dielam, z ktorých "Šváby" som už prečítala a musím povedať, že to určite nebola posledná kniha od Nesba, ktorú som prelúskala. Mám v pláne omrknúť aj ďalšie jeho knihy a ak máte radi kriminálky, tak vám vrelo odporúčam omrknúť ho tiež.


Máte nejakú inú skúsenosť so spomínanými produktami?
A čo ste si počas októbra obľúbili vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára