pondelok 19. októbra 2015

|Vlasy ako z dovolenky vďaka L´Oréal Casting Sunkiss Jelly?|

Krásny pondelok prajem,
pamätáte si ešte ako značka L´Oréal prišla niekedy začiatkom leta so želém/gélom na vlasy, vďaka ktorému ste ich mali mať ako vyťahané od slnka? A kto vraví, že takýto look nemôžeme chcieť docieliť aj v chladnejších mesiacoch?! Dnes si teda ukážeme recenziu na tento podľa mňa zaujímavý produkt, ktorú som plánovala už tak dlho, až som na ňu takmer zabudla. Pravdepodobne nie veľmi aktuálna téma, no možno niekoho predsa len zaujme. 
Tak teda šup do toho ;)


Produkt sa odporúča používať na prirodzené, nefarbené vlasy a hoci ja mám vlasy farbené, riskla som to. Hoci sú hnedé, nie sú až tak tmavé, takže som predpokladala, že by sa výsledný efekt mohol teoreticky dostaviť.
Z troch dostupných odtieňov som sa rozhodla podľa svojej farby vlasov pre dvojku, ktorá sa mi zdala ako najvhodnejšia v mojom prípade.
Želé má konzistenciu ako klasická farba na vlasy, dokonca aj tak trochu smrdí. Pri jej nanášaní pre istotu nezabúdam na rukavice, i keď tie nie sú súčasťou balenia a na internete som videla dievčatá nanášať ju aj bez nich. Na obale je však jasné písané, aby ste ich použili a nikdy neviete ako vaša pokožka zareaguje, aj napriek tomu, že to nie je farba ako taká. 


Zloženie: AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT., HYDROGEN PEROXIDE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/STEARETH-25 METHACRYLATE, CROSSPOLYMER, ISOPROPYL MYRISTATE, SODIUM STANNATE, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, PHOSPHORIC ACID, DIPROPYLENE GLYCOL, BISAMINO PEG/PPG-41/3 AMINOETHYL PG-PROPYL DIMETHICONE, TETRASODIUM PYROPHOSPHATE, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE

Čo sa zloženia týka obsahuje samé "chutné" veci :D Ale no ták, určite ste nečakali, že to bude prírodná henna alebo čosi podobné, no nie? Peroxidík nesmie proste chýbať.


Ako sa má teda želé správne použiť? Ja osobne si vlasy po umytí vždy najprv trochu prefénujem, aby neboli úplne mokré. Potom z tuby vytlačím trochu želé a nanesiem ho do vlasových dĺžok. Nemusíte byť vôbec extra opatrný s tým, či ste naniesli niekde viac a inde menej. Výsledný efekt nie je vôbec taký výrazný, aby ste sa museli obávať, že to prepísknete.
Nakoniec ich ešte trochu dofénujem, pretože želé sa aktivuje teplom a je to. Naozaj jednoduché, nezaberá to veľa času, nemusíte sa báť zašpinenia a nevyžaduje si to ani extrémnu zručnosť.


Fotografie vlasov bohužiaľ nemám, pretože je efekt želé zachytiť ťažšie, než sa zdalo. Mala som však veľa otázok od ľudí, či som si dala novú farbu alebo melír a pritom to bol len tento produktík. Vlasy hádzali miestami medené odlesky a vyzeralo to naozaj pekne. Nečakajte však obrovskú zmenu ako pri farbení, ani nič podobné v štýle ombre. Je to veľmi jemná zmena. Ak už máte trochu šedivých vlasov (tak ako aj ja), s tým vám bohužiaľ nepomôže, takže klasické farbenie bude tak, či tak nutné. No ak nechcete tráviť hodiny domácim farbením vlasov a chcete ich len trocha oživiť a aspoň akú takú zmenu, vrelo produkt odporúčam.
Efekt sa nedostaví možno okamžite, u mňa to bolo po takom druhom až treťom použití, takže nezúfajte.
No musím vás upozorniť na dve hlavné veci a to, že vlasy môže trochu vysušiť, kedže nejde práve o najšetrnejšiu procedúru a na taktiež ak máte tmavé vlasy, až čierne, ani ho radšej neskúšajte. Efekt sa nedostaví a vy si len zbytočne svoje krásne vlásky vysušíte.
Dá sa použiť na mokré aj suché vlasy, avšak ja osobne preferujem aplikáciu do vlhkých vlasov, kedy som mala pocit, že ich až tak nevysušuje.
Balenie má obsah 100ml, čo sa nezdá ako veľa, no osobne som ho použila viac ako 5 krát a ešte stále ho tam je dostatok. No samozrejme záleží len na vás koľko produktu použijete.
Cena sa pohybuje okolo 5€, podľa toho kde kupujete. Ja som ho zohnala v dmku, no určite ho zoženiete aj v iných drogériách.

Mali ste nejakú skúsenosť s týmto produktom?
Zaujal vás alebo práve naopak?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára