pondelok 11. marca 2013

Cute details

Milujem módu a všetko okolo nej, ale ktorá žena nie je však ?! Som zbláznená do kabeliek, topánok, ale aj do doplnkov všeho druhu. Do práce sa mi často nechce vymýšľať čo na seba a hlavne nie v zime, to sa však rýchlo zmení s príchodom jari.
V tomto príspevku som sa rozhodla ukázať vám zopár "fashion details", ktoré podľa mňa môžu oživiť každý outfit.


Začala by som mojimi milovanými cvočkami alebo tzv. studs ak chcete :) Začínam byť nimi trochu posadnutá, ale čo už. Sveter na obrázku sa mi neskutočne páči. Nie len, že má neskutočne peknú farbu, ktorá mne veľmi pristane :D, ešte má na sebe aj cvoky. Samotný svetrík by bol trochu nudný, preto ho vybíjaný detial robí zaujímavejším. No nie je super? Podobný už doma mám, len v broskyňovej farbe a musím povedať, že veľmi dlhú dobu som sa do ničoho neživého tak nezamilovala :D Bola to láska na prvý pohľad.


Ďalšie vybíjané detaily, v trošičku inom štýle, na kožených rukaviciach. Mohlo by to byť celkom super DIY :) Možno niekedy v budúcnosti.


Tento kabát chcem!!! Teda úplne vážne. Obyčajný hnedý kabát, ktorý by bez toho goliera vyzeral fádne, je zrazu neskutočne štýlový.


Vybíjané kraťasky budeme toto leto pozorovať všade :)


Ďalšia vec, ktorá môže vaše nudné oblečenie trochu oživiť sú vzorované silónky.


Síce ich nenosím často, ale tieto by som si pokojne obliekla :)


Tento nápad sa mi neskutočne zapáčil, opäť jednoduché DIY, potrebujete len roztrhané džínsy, pod ktoré si oblečiete vzorované silónky. Ale na leto by som túto variantu neodporúčala :D


Tento doplnok určite nechýba v skrini žiadnej ženy. Milujem ich. Zbožňujem rôzne farby a vzory, ako aj tvary a štýly zapínania. V lete preferujem výraznejšiu podprsenku pod menej výrazný top alebo blúzku. No vždy sa snažím, aby to vyzeralo vkusne :)



Šálom, či šatkou určite nič nepokazíte, či už v zime alebo v lete. V zime vás pekne zahrejú a v lete môžu pomôcť napríklad ako perfektná ochrana pred spálením od slnka, v prípade, že nemáte so sebou opaľovací krém, či čiapku :)


Čipka. Veľa z vás ju bude považovať možno za niečo strašne starodávne a staromódne, no doba sa mení, a čipka je opäť v kurze :)


Len čakám kedy ich konečne niekde objavím v obchode a ak sa mi to nepodarí, tak si jedny vyrobím sama :D


Podobnú blúzku mám :))


Aj jednoduchý top môže vyniknúť, vďaka zaujímavej aplikácii na chrbte. Youtube je plný tutoriálov, ako na to :)


Detaily na topánkach, hmmmm, tie môžem :) Vždy si vyberám také topánky, ktoré ma zaujmú nejakou maličkosťou, ak nad nimi príliš rozmýšľam, nekupujem. Hviezdice sú roztomilé, obľubujem vzory morských potvoriek :)


Bodkované džínsy (polka dots jeans). Ďalší momentálny hit. Easy na výrobu! :)


Svoje oblečenie môžete oživiť aj veľmi pekným a výrazným šperkom, ako je napríklad tento náramok/prsteň.


V kurze sú aj veľké tzv. statement náhrdelníky.


No a v poslednom rade nesmiem zabudnúť na kabelky, moju milovanú záležitosť. Jedna pekná a vkusná kabelka je vždy lepšia, ako desať obyčajných.

A čo vy? Máte radi detaily na oblečení? Ktoré sa vám páčia a aké preferujete? Máte aj vy nejaké skvelé nápady na oživenie outfitov?

XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

4 komentáre:

  1. Ja zboznujem cipku.. a to vsade. :D Vzorovane silonky a tak... a kazdy kto ma pozna vie, ze ci je leto alebo zima, vzdy mam nejaky sal, ci satku.. :) Vobec niesom fanda tych vybijancov...ale musim sa priznat, ze tento vikend som si kupila balerinky, co su cele vybijane... :D :D :D No proste sa to nalepi na kazdeho.. :D PS: Ta ruzova kabelka je fakt Super. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mňa to s cvokmi začína byť posadnutosť :D Tiež som si kúpila vybíjané balerínky a asi nebudú moje posledné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj krasne rukavy!

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Supis...akurat vcera mi z parfums.sk dosiel kondicioner :D

      Odstrániť