streda 20. marca 2013

Life Saver

Pred pár dňami som sa prehrabávala vo svojom kozmetickom kufríku a objavila som dávno zabudnutý balzam na pery od Neutrogeny. Kúpila som si ho asi pred dvoma rokmi v lete lebo som bola na neho zvedavá a keďže som v tej dobe nemala problémy s popraskanými perami, nijako zvlášť ma neohúril a pomyslela som si, že je to len ďalšia predražená somarina. A tak som ho založila niekam veľmi hlboko a vždy som na neho naďabila raz za pár mesiacov, ale nikdy som sa neodhodlala sa k nemu vrátiť.


Čo mi na ňom trochu vadilo bola jeho tekutá konzistencia, ktorú veľmi nemusím a taktiež zvláštna chuť (mám radšej niečo ovocné). V posledných dňoch som mala dosť veľký problém s vysušenými a popraskanými perami. Niekedy mi doslova praskali až do krvi, čo bolo dosť nepríjemné. Nič nepomáhalo. Pomády a balzamy na pery vlastním hneď niekoľko, ale ani jeden nebol natoľko dobrý, aby mi s tým nejako pomohol. Vždy mi pery hydratoval tak na 5 minút, ale kožička sa z nich stále olupovala, nehovoriac o tom ako príšerne to vyzeralo, keď som si chcela dať nejaký pekný rúž. Nič v zlom, milujem pomádky všeho druhu - Labelo, Eos, jelení loj, atď. Na leto sú vážne perfektné, no v zime ma nezachránia :( Po prvom natretí Neutrogenou boli pery vláčne, prasklina sa zacelila a aj napriek tomu, že som jedla, alebo pila, nemusela som si pery často natierať (iba ak z môjho pocitu nedôvery, ktorý vo mne zakorenili iné značky). Ihneď po prvom dni som pozorovala, že pery sú úžasne hladké, bez viditeľných kožičiek a nadobudli aj svoju obvyklú ružovkastú farbu, čomu som sa nesmierne potešila. Som rada, že som to nakoniec s týmto balzamom nevzdala. To, že som ho kupovala v lete bola obrovská chyba lebo je to úplný záchranca v zime a myslím si, že najbližšie roky bude mojim number 1 medzi pomádami. Určite ho vyskúšajte ak máte podobné problémy ako ja. Cenu vám už presne nepoviem, ale stál zhruba 3 eurá, možno 4.

Takže, čo vy nato? Máte nejaké iné skúsenosti s touto značkou, týkajúce sa aj iných výrobkov? Ak áno, zanechajte mi na konci váš komentár :)

XO, Nicka


your photo name

3 komentáre:

  1. Nemam nic. :( Ale pocula som, ze na zimu maju super veci. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som aj krém na ruky a bol fakt dobry :) Len trochu drahy na krem z drogerky a velmi maly :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som dopouzivala nedavno krem na ruky a ten bol super, na druhu stranu tie telove mlieka ma za srdce nechytili, podla vzorky vsak tak celkom nemozem sudit a myslim, ze som mala aj nejaky balzam v tycinke, ale moc si nan uz nepamatam, neviem, ci nebol dost tuhy:)

    OdpovedaťOdstrániť