pondelok 14. apríla 2014

|Čo mám vo svojom telefóne a tablete?|

Dnešný príspevok bude tak trochu z iného súdka, zameraný skôr technologicky. Videla som zopár takýchto príspevkov, ktoré sa mi celkom páčili a tak som si povedala, že mi nemuselo byť úplne od veci, ak by som spravila niečo podobné. Veď čokoľvek, čo niekoho inšpiruje je fajn, no nie?


Aplikácie, ktoré mám v tablete a v telefóne sa až na zopár skoro vôbec nelíšia. Niektoré používam často, iné veľmi málo a niektoré by som tam možno ani nemusela mať a len mi zbytočne zavadzajú, ale takých veľa nie je. Z často využívaných aplikácii by ste u mňa našli Blogger, Pinterest, E-mail, Facebook, či Youtube, ale tie vám už asi predstavovať nemusím. K ďalším najvyužívanejším patria:

Instagram
Túto apku už veľa z vás asi pozná. Pre tých, ktorý nie, poviem len toľko, že je to super aplikácia na úpravu a upload fotiek na web. Použitím symbolu # (hashtag) označíte kľúčové slová a ľudia, ktorý sa o podobné veci zaujímajú môžu vidieť a lajkovať vaše fotografie.

Photofy
Niekedy mám chuť fotky pred uploadom na Instagram upraviť nejako inak, o niečo navyše. Táto apka obsahuje trochu iné filtre, čo sa vždy hodí, no najviac využívam tzv. stickers, čiže nálepky, či už v podobe obrázkov, názvov alebo citátov.

Shazam
Prechádzate sa v nákupnom centre a zrazu začujete pesničku, ktorá sa vám neskutočne páči, ale nepoznáte jej názov ani interpréta? Stačí, ak si nainštalujete túto apku, spustíte ju a ona vám v 99% prípadov tieto informácie bez problémov zistí. Je veľmi šikovná a využívam ju dosť často.

musiXmatch
Niekedy presne nerozumiem, o čom sa v pesničkách spieva a rada si to overím pomocou tejto apky, ktorá mi pri zapnutí pesničky automaticky vygeneruje celý text piesne.

Imdb
Je to moja najobľúbenejšia stránka o filmoch, ktorá má aj aplikáciu a je skvelá na zabitie času v autobuse, či v čakárni u lekára. Nájdete tam novinky o tom, čo vyšlo alebo čo ešte len vyjde, informácie o hercoch, trailery a podobné veci.

dm
Aplikácia dm drogérie, vďaka ktorej vždy viem, aké sú aktuálne akcie. Trošku mi však na nej vadi, že by mohla byť prehľadnejšia a obsahovať viac vecí. Inak ako nápad super.

Moon Reader
Aplikácia na čítanie kníh v tablete nesmie chýbať. Z niekoľkých vyskúšaných sa mi táto zdala ako najlepšia a neviem si ju vynachváliť.

A ktoré sú vaše najpoužívanejšie aplikácie, či už v telefóne alebo v tablete?


your photo name

2 komentáre:

  1. dakujem za tip na čítanie kníh už dlhšie hľadám nejakú dobru a appku teraz konečne vyskúšam túto :)

    OdpovedaťOdstrániť