utorok 1. apríla 2014

|Moja súčasná starostlivosť o pleť|

Ahojte kočky,
máme tu ďalší nový mesiac a s ním sa môžete tešiť aj na kopec nových príspevkov, ktoré mám pre vás prichystané. Dnes to bude opäť o kozmetike (ako inak), tentoraz sa zameriam skôr na pleť a starostlivosť o ňu, pretože je to jedna z vecí, na ktoré si potrpím a ktorú keď nemám v poriadku, tak mi to dokáže pekne otráviť deň. Kvôli tomu neznášam hlavne zimné obdobie a toto bolo obzvlášť nepríjemné. Komedóny už ani nerieším, pretože s tými mám problém odjakživa a svojpomocne sa ich viem zbaviť, i keď len na nejaký čas. No vyrážkami som nikdy netrpela, a hoci sa sem tam nejaké mrcha objavila hlavne v obdobi, keď bola na návšteve teta Irma, za pár dní som o nej ani nevedela. No toľko vyrážok, koľko ma potrápilo túto zimu som ešte asi v živote nemala. Ale vďaka istému produktu, ktorý bude súčasťou príspevku, som dostala túto nepríjemnosť pod kontrolu.
Želám príjemné čítanie ;)

Začala by som teda najskôr odličovaním. Donedávna som používala Biodermu Sensibio, no stávalo sa mi, že som ešte ráno nachádzala pod očami rozmazané šmuhy. Preto som skúsila priamo odličovač na oči, ktorý sa ukázal ako veľmi dobrá voľba. Ide o dvojfázový odličovač od Garnier s posilňujúcim účinkom, ktorý by mal riasy vyživiť. Je fakt skvelý, oči neštípu, nezaťažuje ich, nezanecháva na nich lepivý pocit, čo je pre mňa dôležité a to hlavné je, že ich odlíči perfektne. To, či ich vyživí a posilní je trochu diskutabilné, ja som žiadnu zmenu nezaznamenala, ale moje riasy sú od prírody veľmi dlhé a silné, takže možno to už viac ani nejde :D


Druhým produktom je už spomínaná Bioderma na citlivú pleť. Je fakt skvelá a nedám na ňu dopustiť. Používam ju hlavne ráno pred nalíčením, pretože po prebudení mám vždy pleť trochu mastnejšiu a ak by som na ňu priamo aplikovala make up, nevydržal by mi ani pol dňa. Takže čistenie je pre mňa dôležité.


Pred pár mesiacmi som písala o Neutrogena Visibly Clear peelingu a géli na tvár s ružovým grapefruitom, ktoré sú fakt skvelé, ale bohužiaľ dlhodobým a príliš častým používaním moja pleť vybuchla ako atomovka. Proste nie je stavaná na prehnané čistenie a skôr jej to škodí ako prospieva, hlavne preto, že mám mastný typ pleti a tá má pri prehnanom čistení tendenciu mastiť sa ešte viac a vytvárať rôzne potvory. Ku gélu sa však ešte vždy rada vraciam, používam ho niekedy pri sprchovaní, ale nie viac ako 2 krát do týždňa.


Bolo to myslím niekedy v novembri, keď sa v Ladyboxe objavil peeling od Himalaye a hoci som bola sprvu voči nemu skeptická, po prečítaní niekoľkých recenzií som sa rozhodla dať mu šancu. No a z tohto produktu sa vyklubal doslova "life saver", pretože vďaka nemu som sa zbavila vyrážok, ktoré ma trápili celú zimu. Najprv som mala pocit, že u mňa nefunguje a nijako mi nepomáha, no po isto čase sa vyrážky stratili a teraz sa objaví len raz za čas nejaká, no a keďže som žiadnu inú kozmetiku v tej dobe nemenila, túto pozitívnu zmenu pripisujem Himalayi. S jej používaním to však tiež nemožno preháňať - 2 krát do týždňa je až až.


Posledné dva výrobky budú možno pre niekoho nezaujímavé, no ani tie netreba podceňovať. Zistila som, že ak nemám dobré odličovacie tampóny, odličovanie môže byť mega nepríjemné a výrazne iritovať pokožku. Najradšej mám tampóny z Lidlu, nie len preto, že sú lacné, ale sú aj jemné a zároveň nie príliš a teda po nanesené odličovača alebo pleťovky sa hneď nerozmočia. No a iba nedávno som prišla na chuť odličovacím obrúskom od Balei. Vždy som si pleť buď odlíčila tampónom s pleťovou vodou alebo len umyla v čistej vode. No tieto utierky/obrúsky sú veľmi pohodlné na používanie, sú veľké, takže nimi odlíčite celú tvár a máte pokoj. Pleť je čistá, nelepí a je aj mierne hydratovaná.



Takže toto boli moje momentálne najobľúbenejšie pleťové výrobky (o maskách ktoré používam mám v plane napísať samostatnú review) a ktoré sú vaše obľúbené? Používate niektorý zo spomínaných produktov?


your photo name

2 komentáre: