piatok 17. októbra 2014

|What´s new in my little beauty world #10|

Krásne ránko zlatíčka,
ďalší týždeň je za nami, prekvapivo veľmi príjemný teplý, čo sa veľmi v toto ročné obdobie len tak nevidí, ale nedbám, nech je takto aj do decembra, no na Vianoce chcem sniežik a potom môže byť zas teplo :D
Opäť sa mi v kozmetickom "šuflíčku" nahromadilo zopár drobností, ktoré by som vám rada ukázala. Niektoré som už otestovala a iné sú ešte len v testovacom štádiu, no ide o zopár podľa mňa veľmi zaujímavých produktov, ktoré by mohli zaujímať aj vás, takže spomenúť ich určite nie je na škodu. Tak poďme na to ;)

nová kozmetika
Prvým produktom je suchý šampón od Balei. Neviem čo ma napadlo kúpiť tento produkt, keďže mám problémy s vlasovou pokožkou, ale vyskúšala som ho raz a viac krát nemusím. Nevravím však, že je to zlý produkt, to nie. Proste ja a drogérkové šampóny, to nejde dokopy a hneď sa vyhádžem. Jedno jeho pozitívum, vďaka ktorému vám ho odporúčať môžem (ak nemáte žiadne problémy), je že fakt funguje a mastné vlasy osvieži a absorbuje aspoň akú takú časť mazu. Síce to nie je asi najlepší suchý šampón na svete, no nezanecháva biele púdrové rezidua, ani suchý pocit vlasov. Toto berte ako takú menšiu recenziu, pretože produkt určite posuniem ďalej a nebudem sa mu už ďalej venovať z čisto zdravotných problémov. Jeho cena je okolo dvoch eur.

balea suchý šampón

Ďalší produkt ste už u mňa mohli vidieť, no pre tých, ktorý nie, tak dostali sa k nám na trh tieto roztomilé ovocné antibakteriálne gély, ktoré nie len krásne vyzerajú, ale aj voňajú. Výrobcom je značka Cuticura, ktorá vyrába aj antibakteriálne mydlá.

cuticura antibakteriálny gél

Už veľmi dávno som nebola v obchode Marks&Spencer, no posledná návšteva ma prekvapila v tom, koľko zaujímavých drobností majú, ako napríklad mini vreckovky do kabelky na odstránenie škvŕn, či takéto ústne osviežovače dychu. Veľmi praktická vecička. Má síce trochu zubársku príchuť, no mne to nejako neprekáža.

marks&spencer breath refresher

K nákupu Nuxe balzamu na pery som dostala kopec zaujímavých vzoriek, ktoré plánujem vyskúšať.

nuxe samples

Po dopoužívaní Sally Hansen bázy Miracle Cure som hľadal niečo nové, možno aj o trochu lacnejšie, no a nakoniec som sa rozhodla pre Rimmel Nail Nurse pre silnejšie nechty.

rimmel nechtová báza

Ziaja prišla opäť s novou pleťovou radou, tentokrát určenou na citlivú pleť a boli taký zlatý, že mi poslali hneď dva výrobky na testovanie. Už čoskoro sa môžete tešiť na ich recenziu ;)

ziaja pleťová rada Sensitive

Počas dni Marianne som využila akciu na kúpu Clinique výrobkov, ku ktorým som dostala ako bonus mini kozmetickú taštičku so vzorkami. No nie sú chutné? Tá taštička je úžasná a na výrobky som teda fakt zvedavá, ale ich testovanie si nechávam na Prahu.

clinique samples

Poslednou novou vecou je u mňa kondicionér v spreji od značky Klorane. Je ľahký, príjemne vonia a vlasy sa rozčesávajú jedna radosť. Určite o ňom budete ešte počuť.

klorane kondicionér

Čo vás teda zaujalo najviac?
Máte skúsenosti s niektorým z produktov?
Prajem vám krásny pondelok


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára