piatok 7. novembra 2014

|Sephora Haul|

Prajem vám krásny piatok zlatíčka,
máme pred sebou ďalší víkend, ktorý tentoraz s najväčšou pravdepodobnosťou strávim sondovaní po vianočných darčekoch v obchodoch. Hoci sa to možno ešte nezdá, Vianoce sú za dverami a pre mňa o to viac, že keď po návrate z Prahy už budú na spadnutie. Takže svoj lov musím pomaly začať, pretože chcem kúpiť veľa vecí, i keď ešte neviem akých :D, takže to možno bude trochu problematické a zdĺhavé.
Dnes by som vám chcela ukázať môj "menší" nákup zo Sephory (síce neviem, či sa dá označiť za menší, pretože najlacnejší nebol, ale nie je toho zas veľa). Musím veľmi pochváliť predavačky na Smíchovskej Sephore, ktoré boli super milé, ochotné a venovali sa mi fakt ohromne dlho, takže s obsluhou som bola maximálne spokojná. Tento príspevok nie je recenziou na samotné produkty, pretože tie sú ešte v štádiu testovania, ale určite o nich budete ešte počuť.


Nákup som absolvovala hneď v prvý deň môjho pobytu v Prahe a práve prebiehala akcia 3 výrobky za cenu 2, takže to padlo super vhod a nemohla som odolať :D Rozhodovanie bolo veľmi ťažké a dlhé, no nakoniec to vyhral dlho chcený korektor NARS, make up od Make up For Ever a duo maskara a linka od Benefitu. Z týchto troch výrobkov bolo duo Benefit najlacnejšie, takže som ho mala zadarmo.



Značku Benefit poznám z počutia veľmi dobre a stále som váhala, či vyskúšať nejaký produkt alebo nie, no a keďže som sa nevedela rozhodnúť pre tretí produkt, predavačka mi ukázala balenie so špirálou a novou mini linkou a bolo rozhodnuté. Špirálu ospevuje snáď každá blo/vlogerka a hoci na linku sa vyskytujú rozpoluplné názory, bola som na ňu úprimne zvedavá. 


Čo sa make up-u týka, tak pôvodne som (ako už ste vo wishliste mohli vidieť) mala zálusk na NARS, lenže v predajni som zistila, že pôvodná verzia je dosť lesklá a matná verzia na mne pôsobila dosť ťažkopádne. Okrem toho, výber odtieňov bol pre mňa dosť mimo, buď boli príliš ružové, alebo tie so žltším podtónom, ktorý potrebujem príliš tmavé. A nemali pumpičku, čo ma tiež dosť odradilo. A potom mi predavačka poradila Make up For Ever HD, ktorý som poznala tiež, ale nikdy som nad ním neuvažovala a po vyskúšaní som zistila, že mi vyhovuje perfektne, ako po konzistenčnej, tak aj po odtieňovej stránke.


Posledným produktom, ktorý som vlastne vyberala ako prvý (v tomto som mala jasno) bol všade známy NARS korektor. Pôvodne som šla pre odtieň Vanilla, no nakoniec som zistila, že je na mňa príliš svetlý a tak som siahla po tmavšom Medium Custard.

Viem, že fotky nie sú boh vie čo, ale bohužiaľ mám so sebou len malý kompakt, ktorý zázraky robiť nevie. Lepšie fotky plánujem pripraviť v recenziách, až sa vrátim domkov, takže sa máte na čo tešiť.

Čo z týchto štyroch výrobkov vás zaujalo najviac?
Ktorú recenziu by ste uvítali najskôr?

Prajem vám nádherný víkendík


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára