piatok 14. novembra 2014

|Stella Parfume by Stella McCartney|

Krásne piatkové ránko vám prajem,
neviem ako vy, ale ja som sa dnes zobudila so zvlášť dobrou náladou, pretože sa blíži predĺžený víkend a to pre mňa znamená, že ho konečne strávim so svojou láskou a kamošmi,ktorý ma dôjdu pozrieť. Veľmi sa teším, pretože mám pocit, že mi tu samej už začína trocha šibať :D Ale vaše komenty mi veľmi spríjemňujú a urýchľujú čas strávený tu v Prahe, takže budem rada, ak budete prispievať aj naďalej a nemusia to byť len reakcie na príspevky.
Dnes by som vám chcela ukázať nový parfém, ktorý som si úplne zamilovala. Opisovať vône je pre mňa dosť ťažké a asi v tom nebudem najlepšia, no pokúsim sa v krátkosti ju aspoň trochu priblížiť.


V prvom rade sa na chvíľku zastavme a oceňme trochu vzhľad tohto flakóna. Čistá dokonalosť, nemyslíte? Pripomína mi totiž obrovský klenot a hoci je to veľmi jednoduchý flakón, má v sebe niečo elegantné a nadčasové, čo ma úplne dostalo. Keďže sa u nás v kamenných predajniach kúpiť nedá, bála som sa kupovať ho len tak na blind, no a potom som na parfums.sk videla, že predávajú odstreky a dlho ma presviedčať netrebalo.


Vôňa je charakterizovaná ako zmes jemnej a čerstvej ruže a temného, zmyselného jantáru, vďaka čomu pôsobí veľmi sofistikovane a žensky. Okrem týchto dvoch zložiek sa tu snúbia aj ďalšie ako pivonka, či mandarinka, ktoré jej dodávajú určitú dávku sviežosti. Vôňa priam vyzdvihuje ženskú krásu a zvodnosť a jej nositeľku robia tajomnou a neodolateľnou.


Parfém môžete kúpiť na internete od 30ml, ako mám ja, až po 100ml flakón, ktorý však už vyzerá trochu inak a 30tka je tak akurát. Nie len že sa krásne vyníma na nočnom stolíku, ale perfektne padne do akejkoľvek kabelky a nemusíte sa báť, že by vám zabrala veľa miesta.


Ja osobne som si ju nezamilovala okamžite, pretože donedávna som vôňu ruží nemohla cítiť ani zdiaľky, no po pár pričuchnutiach a chvíľke nosenia na zápästí som zistila, že sa mi vcelku páči a začala sa mi zavŕtavať pod kožu, čo je podľa mňa pre ňu fakt charakteristické. Je to silná a neskutočne ženská vôňa, ktorú by som mohla nosiť kedykoľvek a ak mám jeden zo svojich blbých dní, dám si ju na seba a okamžite cítim jej kúzlo, ktoré pretrváva po celý dlhý deň. Pod touto vôňou si predstavím nie len eleganciu a štýl, ale aj silu, ktorú v sebe ukrývajú jej tajomné kvetinové tóny. Je veľmi záhadná a zároveň akási známa. Je to vôňa, ktorú podľa mňa môže nosiť každá žena, avšak nie každá si ju obľúbi hneď na prvý krát a chuť na ňu dozrieva podľa mňa ako víno - s vekom.

Poznáte parfémy od Stelly McCartney?
Obľubujete vône ruží alebo preferujete skôr niečo ovocnejšie a sviežejšie?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára