piatok 20. marca 2015

|Dr.Hauschka Rose Body Oil Review|

Želám vám krásny piatok,
konečne máme za sebou jeden z prvých teplejších a slnečnejších pracovných týždňov. Toto obdobie mám rada, pretože sa vždy teším z maličkostí ako je slnko, teplo, že začínajú kvitnúť kvietky, ale aj to, že už nemusím na sebe nosiť kopu vrstiev oblečenia. Zbožňujem, keď máme kanceláriu zaliatu svetlom, až má človek pocit, že sa konečne prebral z dlhého zimného spánku. V takýchto chvíľach mi k šťastiu veľa nechýba. Je to tak aj u vás?
V dnešnom príspevku by som vám chcela niečo napísať o telovom olejčeku z kvetov ruže od Dr.Hauschka, ktorý mi leží doma už strašne dlho. Doniesla som si ho vlastne ešte z Prahy, kedy som sa na facebookovej stránke značky zapojila do jednej diskusie a odmenou mi bol tento krásavec. Čo si teda o ňom vlastne myslím?


K olejčeku som bohužiaľ nemala popis, ktorému by som rozumela, takže ho musím preložiť z nemčiny, čo môže byť trochu zlé, keďže som nemčinu nevidela od strednej školy :D No posnažím sa, ako najlepšie viem. Takže, Dr. Hauschka je prírodná kozmetika, ktorá pochádza z južného Nemecka a má viac ako 40 ročnú tradíciu. Vo svojich produktoch používa len tie najlepšie a najkvalitnejšie prírodné látky. Neobsahuje žiadne synteticko-chemické konzervanty, farbivá ani vône.


V popise sa teda uvádza, že olej harmonizuje a rozmaznáva pokožku a zmysli. Je vyrobený z lupeňov damašských ruží a slnečnicového oleja, ktoré sa zmiešajú a nechajú týždeň odstáť. Potom sa zmes zahreje na 37 stupňov a ráno a večer opatrne premieša. Takýmto spôsobom sa prenesie celá sila ruže (myslené v zmysle, že celá sila vône a esencií) do oleja. Okrem týchto ingrediencií obsahuje ešte aj jojobový olej. Vďaka oleju je pokožka hladká a pomáha aj pri nervozite a strese.


Olej sa odporúča aplikovať na vlhkú pokožku, vďaka čomu sa lepšie vstrebe a nevysušuje ju. Najlepšie je ho vmasírovať do čerstvo osprchovanej alebo okúpanej pokožky. Je vhodný na masírovanie a pokojne ho možno použiť aj na detskú pokožku.


Už po otvorení ma zaliala nádherná vôňa ruží, ktorá je veľmi príjemná a upokojujúca. Olej sa krásne a rýchlo po votretí vstrebáva, zanecháva pokožku príjemne jemnú a nie mastnú. Taktiež sa nemusíte obávať, že vám zašpiní oblečenie.


Produkt pochádza z limitovanej edície a bolo mi povedané, že sa kúpiť nedá. No na stránke http://www.yinyang.cz/, som ho našla (teda aspoň sa zdá, že je to to isté). Takže ak máte radi oleje a prírodné veci, určite neváhajte. Ja osobne sa však bez tohoto typu produktov zaobídem, pretože olejovité konzistencie nie sú moja šálka kávy. Inak som však bola veľmi spokojná a týmto sa chcem poďakovať tým, ktorý mi produkt poskytli a umožnili mi tak prvé zoznámenie s touto značkou.

Aké sú vaše skúsenosti s produktami od Dr. Hauschka?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára