piatok 26. júna 2015

|Nový objav v meste - Passage|

Krásny piatok vám prajem,
pred nami je ďalší letný víkendík (i keď počasie vraj nebude pekné), tak si to treba poriadne užiť. Ak sa ocitnete niekedy v centre Košíc, mám pre vás typ na veľmi príjemný podnik, ktorý sa nachádza na Bočnej 10, čo je veľmi blízko Hlavnej ulice. Je to kaviareň&bar s názvom Passage, ktorý je zariadený v londýnskom štýle. Podnik dýcha príjemnou atmosférou, obsluha je neskutočne milá a jedlo naozaj veľmi chutné. Naozaj skvelé miesto na posedenie s kamarátkami, kde si môžete príjemne poklebetiť a zároveň aj niečo dobré vypiť alebo zobnúť.
A tu už je zopár momentiek, ktoré sa mi podarilo urobiť.





Telefónna búdka na fľaše? Aký fantastický nápad. Okamžite by som takú brala. Skvelý a štýlový doplnok. Kde takú kúpim? :D


Keďže bol v to sobotňajšie popoludnie hrozný hic, rozhodla som sa schladiť starou dobrou klasikou v podobe mätovo-citrónovej limonády, ktorou sa nedá nič pokaziť. V niektorých podnikoch by do tých limonád napchali už neviem čo všetko a niekedy je menej viac.


Ako skorú večeru som si dala svieži kurací wrapík so zeleninkou a nejakým (už nepamätám akým) dresingom. Nabudúce si ho nesmiem zabudnúť opýtať bez paradajky. Surové paradajky totižto neznášam, takže som sa zahrala trochu na popolušku. Inak bol však wrap skvelý, chutne pripravený. Zeleninka bola naozaj čerstvá a mäsko dochutené a upečené ako má byť. Nemôžem naozaj nič vytknúť.


Priateľ si dal hambáč, keďže hamburgery miluje. V tomto prípade vám svoj názor nepoviem, pretože som ho nechutnala (nie som fanúšik hamburgerov), no priateľ si veľmi pochvaľoval. Na prvý pohľad však vyzeral veľmi dobre.

Už v pondelok sa môžete tešiť na júnových obľúbencov ;)
Užite si víkend!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára