piatok 12. júna 2015

|Power of Makeup|

Príjemné ránko sa praje,
rozmýšľala som, aký príspevok by sme si v tomto krásnom počasíčku mohli dať a sama so sebou som sa zhodla na tom, že líčenie tu už dlho nebolo, tak si teda dnes jedno ukážeme.
Asi mesiac dozadu som bola doma vypísaná s chrípkou, no poznáte to, neviete obsedieť, resp. ležať a stále máte chuť niečo robiť. A tak som sa rozhodla, že pre vás nafotím líčenie, ktoré sa bude týkať toho, akú moc má make up, ak sa cítite ako piece of shit. Bežne sa počas choroby nezvyknem líčiť, ale niekedy to okolnosti vyžadujú a tak nemáte na výber, len predviesť ten najlepší výkon svojho života a vytiahnuť z rukáva všetky tajné zbrane. Aké sú tie moje? Poďte sa na ne so mnou pozrieť ;)


Celé líčenie som sa snažila urobiť veľmi neutrálne, no zároveň veľmi svieže a šťavnaté, aby som teda zakryla fakt, že sa cítim a vyzerám dosť na figu.
Na oči som po nanesení bázy použila jediný tienik z paletky UD3a to Liar, v hnedozlatej farbe, ktorý očiam dodá trochu života.
Linka nie je vôbec nutnosťou, no mne sa páči, že dodala líčeniu trochu iný rozmer a tie potom nevyzerali tak unavene.
Nakoniec som už len vykreslila obočie pomocou Catrice sady, ktorá je pre mňa nutnosťou a špirálou dodala objem mihalniciam.


Čo sa pleti týka, tak tu som sa snažila o dosiahnutie krytia a zároveň toho, aby pleť vyzerala šťavnato, sviežo a nie unavene. Zmiešanie trochy True Match make upu a BB krému Ziaja tento efekt docielilo úplne geniálne. Make up zakryl všetky fľaky a iné nedostatky a poskytol tak dostatok krytia, no zároveň BBčko zabránilo tomu, aby make up vyzeral na pleti ťažkopádne a neudusil ju. Bonusom bolo, že pleť nádherne rozžiaril.
V prípade, že sem tam nejaký ten tmavý fliačik po vyrážke stále presvital, prekryla som ho malinkatým množstvom korektora Nars, ktorý bežne nepoužívam, ale raz za čas príde vhod.
Na kruhy pod oči som použila už obľúbený Estée Lauder, ktorý krásne rozjasní očné okolie a vďaka nemu celé líčenie vyniká.
Tretí rozmer som pleti nakoniec dodala trochou Honey bronzera od The Body shop a na líčka som použila broskyňkovú lícenku Inglot.
Nakoniec som už len na pery naniesla rúž Rimmel by Kate v odtieni..., čo je nádherná nude farbička.


No a takto vyzerala moja tvár pred líčením...


...a takto po ňom. Čo vy na to? Myslím, že je to dosť veľký rozdiel. Často si ani neuvedomujeme, akú moc má make up a aké skvelé je používať ho. Nevravím, že si na pleť máte dať tony a tony kozmetiky. Krása make upu tkvie v tom, že sa s ním viete hrať a viete ho vždy zmeniť, ak sa vám zdá, že ste to s ním prehnali. Jeho čaro spočíva v tom, keď ho aplikujete tak, že ho takmer nie je vidieť, no predsa tam je a predsa len pozdvihne váš vzhľad na nejakú vyššiu úroveň a zvýrazní vaše prirodzene krásne črty. A preto make up milujem a baví ma.




Tak čo vy na to?
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára