piatok 5. júna 2015

|Svidnícky skanzen alebo výlet do minulosti|

Zdravím zlatíčka,
poznáte to, keď nemáte cez víkend čo robiť a máte pocit, že vo vašom meste už nie je čo vidieť? No presne takto sme sa v poslednej dobe cítili aj my. Konečne je teplo a tak nás to vždy ťahá niekam preč, do prírody, niekam, kde si človek oddýchne, zrelaxuje sa, vypustí všetky myšlienky a načerpá novú energiu. A tak sme sa v jednu nedeľu vybrali s kamarátmi do skanzenu vo Svidníku. Keďže som Svidník ešte nikdy nevidela, bola som za a hoci bolo trochu pod mrakom, počasie nakoniec celkom vyšlo a bol z toho veľmi pekný výlet. Foťák tentoraz zobral do ruky pre zmenu priateľ a ja som fotky už len trochu doupravila, aby mali taký ten starobilejší nádych. Ak ste ešte nikdy v skanzene neboli, pozývam vás dnes na menšiu virtuálnu prehliadku ;)


Nie som fanúšik kostolov, no tento maličký, malebný, drevený kostolík mal svoje čaro. Ako z rozprávky :)


Naša jediná spoločná fotka, keďže priateľ sa nejako nerád fotí a zvyčajne je radšej na druhej strane objektívu :D


Vnútro kostola...


S Bibs a rovnakým červeným rúžom :*


Ofseeeee....



Škola...toto mi pripomenulo seriál Anna zo zeleného domu...


Skromná učiteľská izba...


A ďalej to už komentár asi nepotrebuje. Veď sa pozrite sami ;)








Na akom výlete ste boli v poslednej dobe vy? Ste skôr typ na prechádzky po meste alebo si radi vyjdete aj do prírody?
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára