piatok 11. septembra 2015

|Štrbské Pleso I.|

Želám vám krásny piatok,
tak, dovolenka sa nám pomaly, ale isto chýli ku koncu a to znamená kopec nových fotiek, ktoré vám môžem na blogu ukázať. Dnes by som začala prvou časťou fotografií zo Štrbského Plesa, ktoré sme navštívili cestou do Prahy. Počasie nám v ten deň prialo a veľa ľudí sa čudovalo, že bol koniec augusta tak neskutočne slnečný a teplý. Teplomer v aute ukazoval 34 stupňov, čo bolo na Tatry naozaj nezvyčajné. Hoci som ako dieťa chodievala v máji do Tatier na liečenia, takto v lete som tam nikdy nebola a musím povedať, že to malo niečo do seba. Všetko bolo krásne zelené a akési živé a veselé. Bol to proste skvelý deň.
V takomto počasí sa fotilo neuveriteľne dobre a želela by som si mať také svetelné podmienky po celý rok :D
Tak sa poďte so mnou pozrieť na zopár obrázkov, ktoré som zachytila. A druhú časť si budete môcť vychutnať nabudúce.













your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára