pondelok 28. septembra 2015

|Ziaja Kondicionéry v spreji|

Krásny pondelok vám želám,
dnes si povieme niečo o dvoch zaujímavých produktoch na vlasy. Pôjde o sprejové kondicionéry Ziaja, ktoré som si za posledné mesiace veľmi obľúbila. Kondicionéry v spreji preferujem pred tými oplachovateľnými, pretože viem, kde ich nastriekam, viem, že sa v pohode vyhnem vlasovej pokožke, vlasy nijako nezaťažujú, krásne prevoňajú a rozčesávanie je potom omnoho jednoduchšie. Veľmi rada som používala podobný produkt od Klorane, ktorý mi však prišiel zbytočne drahý a tak som hľadala nejakú lacnejšiu alternatívu. Ziaja má momentálne v ponuke 3 takéto spreje, ktoré stoja zlomok ceny, čo bol ďalší dôvod, prečo ma na prvý pohľad zaujali.


Prvý, ktorý som si zadovážila bola fialová verzia, ktorá má slúžiť na intenzívne vyhladenie vlasov. Produkt má krásnu parfémovanú vôňu, ktorá mi pripomína stylingové produkty, ktoré používajú v kaderníctve, preto mám vždy po jeho použití pocit, že som vyšla práve od kaderníka. 
Je to proteínový kondicionér s hodvábom, vďaka ktorému by mali byť vlasy hebkejšie a lesklejšie. Taktiež by ich mal chrániť pred nadmernou stratou vlhkosti.

Zloženie: Aqua, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Silk, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, PVP, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum, Linalol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citric Acid.


Svetlomodrá verzia je určená pre každodennú starostlivosť o vlasy, ktorá vonia veľmi podobne ako fialová, povedala by som, že až identicky. Tento druh má za úlohu dopĺňať výživné zložky, prenikať do vlasovej štruktúry a vyživiť ich tak až z vnútra. Má však aj vyhladzovacie a ochranné účinky.

Zloženie: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Hydrolysed Silk, Wheat Amino Acids, Panthenol, Polyquaterium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PVP, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Linalool, Citronellol, Limonene, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate,  Citric Acid.



Oba produkty sú bezoplachové, čo znamená, že ich stačí nastriekať do vlhkých alebo suchých vlasov a tie potom len doupraviť. Vlasy vôbec nezlepujú, sú veľmi ľahké, takže ich nijako nezaťažujú a nenechávajú mastné. Sú skvelé na problematické rozčesávanie a vlasy sú po ich použití naozaj hebké a vyhladené. Z osobnej skúsenosti vám poviem, že mi obe prídu dosť podobné a nevidím medzi nimi veľký rozdiel. Neviem, pre ktorý by som sa rozhodla, pretože mi oba prídu rovnako dobré. Ale ak by som sa mala rozhodnúť na základe zloženia, asi by som volila ten druhý, ktorý je na častejšie používanie vhodnejší a keďže ja si umývam vlasy každý druhý deň, príde mi to ako najrozumnejšia voľba. Neviem však, aký je tretí druh a či by práve ten nebol pre mňa vhodnejší. Takže po dopoužívaní svetlomodrého sa určite vrhnem na tmavomodrú verziu, určenú na intenzívnu obnovu vlasov.


Každé balenie má obsah 125ml, čo sa zdá možno ako málo, no v pohode vám to vystačí na také 3 mesiace. Teda aspoň mne, pretože som ho používala len na vlasové dĺžky. Každý produkt vás vyjde na nejakých 5€ a dostať ich napríklad na internetovej stránke dobrá kozmetika, či v predajničke v košickom Auparku.

Ako ste na tom s kondicionérmi vy?
Máte radi klasiku v podobe hutných, oplachovacích produktov, alebo tiež radšej siahate po niečom ľahšom, čo stačí do vlasov len nastriekať?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára