pondelok 2. novembra 2015

|Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Review/Recenzia|

Krásne pondelkové ráno prajem,
po dvoch mesiacoch voľna nastal ten deň. Deň, kedy nastupujem do svojej prvej, ozajstnej práce. Pocity sú zmiešané, pretože to určite nebude ľahké, no na druhej strane je to aj vzrušujúce a som zvedavá ako to dopadne. Tak držte palce.
Prejdime ale k dnešnému článku. Moja posadnutosť/láska k výrazným rúžom sa rozkvitá a ja neustále hľadám nové farby, nové značky, či konzistencie, ktoré by som otestovala a o ktorých by som vám poreferovala. A nedávno som jednu takú opäť našla. Ide o tekutý matný rúžik Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick, ktorý mi zapožičala kamarátka na účely recenzie. Takže Leni, ďakujem ti :*
A ako teda celé testovanie dopadlo?


Tento tekutý rúžik nápadne pripomína tekuté rúže Cream Lip Stain od Sephory, o ktorých som písala v tejto recenzii a ktoré sú asi o polovicu lacnejšie než Kat Von D, čo bol aj hlavný dôvod, prečo som ho chcela skúsiť.
Kat Von D produkty majú prekrásny dizajn, čo nepopierateľne vidno aj na tomto produkte.


Produkt sa opäť nanáša pomocou hubičkového aplikátora, ktorý vyzerá ako pri Sephore, no neviem prečo, ale s týmto sa mi manipulovalo o trochu lepšie. Nepotrebujete ani linku, krásne ním zájdete aj do tých najužších zákutí pier a tie potom vykreslíte ako potrebujete aj bez použitia štetca.
Osobne túto aplikáciu uprednostňujem pred klasickými rúžmi, s ktorými je pri výrazných farbách niekedy väčšia drina a vyžadujú si viac času.


Rúž ponúka sýtu farbu už v prvom nátere a má príjemnú, hodvábnu konzistenciu. Zasychá do matného finišu, ktorý však pery nijako nevysušuje a pôsobí úplne v pohode až niekoľko hodín. Pri Sephore som pozorovala o niečo väčšie vysušenie a pocit sťahujúcich pier sa dostavil o niečo skôr než v prípade Kat Von D.


Celkový dojem posilňuje aj dlhá výdrž tohto produktu. Ak ho nanesiete večer pred nejakou párty, vydrží vám celú noc. Problém však nastáva trochu s pitím, kedy sa vytráca z vnútra pier a sem tam sa vám spravia fúziky od pohára. V tomto je Sephora na tom o niečo lepšie, ale pravdepodobne to súvisí aj s jej o niečo viac vysušujúcou konzistenciou.


A aký je teda verdikt? Teraz už úplne chápem, prečo je na zahraničných blogoch taký veľký boom a ošiaľ, čo sa týka týchto tekutých krások. Sú naozaj fantastické a ak by som ich vo svojom okolí mala k dispozícii, chcela by som snáď všetky farby. K dostaniu sú však len v Americkej Sephore, takže ak máte niekoho blízkeho, kto tam mieri, určite si jeden dajte doviezť. No myslím si však, že nič nepokazíte ani so Sephorou, ktorá má tieto rúže dosť podobné a hlavne o dosť lacnejšie. Len výber farieb ne je až taký široký, ale na druhej strane, každý si tam nájde svoje.

Poznáte rúže Everlasting Liquid od americkej tatérky Kat Von D?
Máte radi klasické rúže alebo preferujete skôr tie tekuté?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára