pondelok 4. apríla 2016

|H&M Pure Radiance Powder Blusher Review|

Želám vám krásne pondelňajšie ráno,
po náročnom víkende ma čaká ešte náročnejší týždeň v práci a už teraz sa neviem dočkať, až bude u konca. Snáď to rýchlo zbehne aj vám a možno vám k tomu dopomôže aj môj ďalší článok, ktorý sa dnes bude týkať recenzie lícenky z novej beauty rady H&M.


Som veľký blázon do pekných balení produktov, preto keď značka H&M ohlásila príchod tejto novej rady, bola som úplne unesená. Jednoduchá čierna, biela a zlatá v spojení s geometrickými tvarmi vyzerá proste fantasticky.
Je síce pravda, že som čakala viac kvalitnejšie obaly, no na druhej strane pri cenách produktov čo by som asi mohla čakať, že?
Hneď na začiatku som si všimla, že produkt neobsahuje zrkadielko, čo je trochu škoda, lebo niekedy by sa šiklo ako soľ. No aj v tomto prípade by s veľkou pravdepodobnosťou šla cena hore.


Aby som však nekecala len o obale, prejdem k samotnej lícenke. Tá ma naozaj milo prekvapila, pretože som nečakala, že bude tak dobrá. Pigmentácia lícenky je jednoducho neskutočná, práši len veľmi minimálne, neobsahuje trblietky a drží celý deň ako pribitá. 
Odtieň, ktorý som si vybrala sa volá Brown Sugar čo je krásna tehlová farbička, ktorá mi v zbierke ozaj chýbala. Hodí sa ku akémukoľvek líčeniu, no primárne ju najviac využívam vtedy, ak mám na perách červený rúž. Pôsobí veľmi prirodzene a dodá líčkam svieži a opálený vzhľad.
Veď posúďte sami ;)


Lícenka (7,99€), ale aj ďalšie produkty sú k dispozícii na eshope H&M.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára