piatok 29. apríla 2016

|Prague Trip II.|

Zdravím vás zlatíčka,
Praha je jedno z mojich obľúbených miest a rada sa sem vraciam. Už niekoľkokrát ste na blogu mohli vidieť fotografie z mojich návštev tohto prekrásneho mesta, a i keď sa vám môže zdať, že sa za tú dobu nič nezmenilo, pre mňa to tak nie je. V mojom živote nastalo za posledných pár mesiacov strašne veľa zmien, z ktorých boli niektoré negatívne, no tie mali za následok to, že došlo k ešte väčším pozitívnym zmenám. Každý deň sa teším, čo mi nový deň prinesie a snažím sa žiť tak, aby som mala čo najviac krásnych a nových spomienok. A aj preto som chcela na blog pridať fotky z nášho výletu, čo sa mnohým môže zdať zbytočné, no pre mňa to predstavuje zvečnenie etapy, na ktorú chcem ešte dlho spomínať. Tak sa teda poďte so mnou pozrieť na druhú sériu obrázkov.










your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára