streda 27. apríla 2016

|Prague Shopping Haul|

Zdravím vás,
ako už iste viete, nedávno som mala možnosť znova navštíviť Prahu a tento príjemný dník v spoločnosti mojej drahej kolegyne a kamarátky som strávila ako inak, aj nakupovaním. To by som teda nebola ja, všakže? :D Ale tak uznajte, ísť do Prahy a nenakúpiť nejakú fajnú kozmetiku, to asi nejde. S nákupom som bola v celku spokojná, i keď moja peňaženka dosť zaplakala. No na druhej strane, kupovala som veci, ktoré u nás len tak nezoženiem a urobila som si nejaké zásoby, takže som sa aspoň takto trochu ukľudnila. Poďte sa teda so mnou pozrieť na to, čo ma upútalo a čo som si teda nakoniec priniesla domov do Košíc.


Vždy keď som v Prahe, nesmiem vynechať návštevu obchodu Rituals. Ich produkty milujem, pretože sú tak voňavučké a hrozne luxusné. No zároveň ich ceny nie sú nejako premrštené narozdiel od iných podobných značiek a myslím si, že raz za čas si ich môžem dovoliť. Nikdy odtiaľto neodídem bez nejakej fajnovej sprchovej peny. Tentoraz mali novinku v podobe bieleho lotosu s bergamontom a ovocím s názvom Karma. Tak príjemná a nevtieravá vôňa nemôže nikoho uraziť. K tomu som si vzala aj mini penu Zensation, ktorá síce nie je moja najobľúbenejšia, no perfektne sa hodí na cestovanie. No úplne najviac ma zaujali nové telové spreje, ktoré sú ku každej rade a keďže milujem sprchovú penu Happy Buddha, neodolala som ani telovému spreju z tejto cédrovo-pomarančovej rady. K celému nákupu som nakoniec ako darček získala ešte krásny strapec, ktorý môžem využiť ako kľúčenku alebo ozdobu na kabelku.



Mojim ďalším veľmi obľúbeným shopom je The Body Shop, ktorého návštevu tiež nesmiem vynachať. Tentoraz som si odtiaľ doniesla krém na ruky z limitovanej vianočnej edície a tri sprchové gély, z ktorých som si pre seba nechala len jeden a dva rozdala ako darčeky svojim blízkym.


No a samozrejme na mojom zozname nesmela chýbať ani Sephora. Pôvodne som tam šla s jasným cieľom a to kúpiť si Urban Decay bázu do zásoby, keďže moja mi už dochádza. Táto misia bola úspešná, avšak akcia ktorú práve mali - 30% zľava pri kúpe troch produktov - spôsobila, že som neodolala ani linke na oči Sephora a krásnej paletke Too Faced. So značkou Too Faced som zatiaľ nemala žiadne skúsenosti, no dlho som od nich chcela niečo vyskúšať a paletka plná matných tieňov sa mi zdala ako najlepší začiatok nášho zoznámenia.



Nakoniec som zašla ešte do Bershky, kde som si kúpila maskáčove nohavice a pri pokladni som zbadala voňavku, ktorá mi okamžite po ovoňaní udrela do nosa lebo je tak svieža a letná. Samozrejme, že keď som ju ukázala kamoške, tej sa tiež zapáčila a okamžite si ju musela zakúpiť. Na počudovanie celkom dlho vonia a má ideálnu veľkosť na nosenie v kabelke, čomu sa veľmi teším, pretože to sa vždy hodí.



A to je teda všetko, čo som si nakoniec zo svojej jednodňovej cesty priniesla. Recenzie na produkty budem pridávať postupne, takže sa máte na čo tešiť.
Čo z mojich nákupov vás zaujalo najviac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára