piatok 15. apríla 2016

|Parfums Objednávka|

Krásne piatkové ránko vám prajem,
pred nami je ďalší víkend, ktorý bude snáď plný slniečka, skvelých ľudí a zábavy. Dnes si však ešte dáme príspevoček, ktorý bude tentoraz venovaný objednávke z parfums.sk, ktorú som urobila niekedy ešte minulý týždeň. Objednávočka nebola veľká, no aj napriek tomu sa veľmi teším, pretože ide o produkty, ktoré som už veľmi dlho chcela vyskúšať a tak som si povedala, že kedy inokedy, ak nie teraz.


Zo značky Victoria´s Secret mám zmiešané pocity. Jej produkty vyzerajú vždy veľmi lákavo, no nie so všetkým, čo som kedy vyskúšala som aj bola spokojná. Ešte niekedy minulý rok som si objednala telový sprej v ťažšej vôni, ktorá mi absolútne nesadla a musela som ju posunúť ďalej. Dlho som sa týmto sprejom vyhýbala, no povedala som si, že ešte to stojí za jeden pokus a dám im šancu. Tentoraz som si vybrala sviežejší sprej Aqua Kiss, ktorý mi sadol úplne perfektne a myslím si, že toto leto bude patriť k mojim najobľúbenejším vôňam. Frézie a sedmokrásky robia tento sprejík veľmi nevtieravým a ľahučkým. Naozaj prekrásna vôňa, ktorá je skvelá aj vtedy, ak nemáte náladu na nič extrémne.


Ďalší produkt, na ktorý som sa tešila asi najviac a od ktorého som mala ozaj veľké očakávania je theBalm tekutý matný rúž s názvom Meet Matt(e) Hughes v odtieni Charming. Z rúžika som ostala okamžite po prvom vyskúšaní úplne unesená. Farbu som si síce predstavovala trochu svetlejšie a na mojich perách je dosť tmavá, no na počudovanie sa mi to páči a myslím, že mi aj celkom pekne sadla k mojej pleti. Nechcem sa k produktu príliš rozpisovať, pretože si myslím, že si zaslúži samostatnú recenziu, ktorá však bude viac než pozitívna a vy sa už teraz môžete tešiť aj na nejaké to líčenie s týmto tekutým krásavcom.


No a nakoniec som objednávočku zakončila kúpou sviečky Yankee Candle. Áno počujete dobre. Parfums teraz ponúkajú aj produkty tejto značky, čo ma osobne veľmi potešilo, pretože YC sviečky sú v našich končinách bezkonkurenčné. Sú síce drahšie a veľa ľudí sa určite pri ich cenách chytá za hlavu, že veď je to len sviečka, no osobne som sa presvedčila, že investícia do týchto výrobkov sa ozaj vyplatí. Len najmenšiu sviečku, ktorú som mala a ktorá má stála okolo 10 €, som pálila možno aj mesiac v kuse, keď nie viac. Takže pri strednej sa vám to ozaj vyplatí a pri najväčšej ani nehovorím.
Už dávnejšie, ani nepamätám presne kde, som raz ovoňala Summer Scoop, čo je krásna letná, zmrzlinová, ovocná vôňa a uchvátila ma natoľko, že mi vŕtala v hlave doteraz. A konečne si tú vôňu môžem po večeroch vychutnávať.


Čo vás z mojich nákupov zaujalo najviac?
Máte nejaké vlastné skúsenosti a dojmy so spomínanými produktami?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára