piatok 12. decembra 2014

|Maybelline Baby Lips|

Krásne piatkové ráno vám prajem,
dlho som rozmýšľala, akým príspevkom vás dnes poteším. Keďže večer odchádzam domov, chvíľu som uvažovala aj nad tým, že dnešok vynechám, ale nakoniec som si povedala, že to neprichádza do úvahy a predsa len niečo postnem. Niečo, čo mi už dlhšiu dobu stojí v blogerskom "šuflíčku". Niečo, čo už síce bolo prezentované na viacerých blogoch, ale nie z mojej perspektívy. 
Boom Baby Lips-ov trvá už dosť dlho a u nás o to viac, že sa do SR a ČR dostali len nedávno. Pamätám sa, akoby to bolo len včera, ako som hltala pohľadom všetky videá, v ktorým američanky a angličanky ukazovali rozkošné pomádky Maybelline. Ako každá blogerka a milovníčka tejto značky, som aj ja pochopiteľne túžila nejaký vyskúšať. No a dnes vlastním až tri tieto krásky. Aký mám z nich teda dojem? To sa dočítate ďalej ;)


Všetky balzamy z tejto rady sú klasické pomády, ktoré sa líšia predovšetkým vôňou a v troch prípadoch aj farbou. Keďže nie som nejaký veľký milovník priesvitných pomád a to, čo doma mám mi bohato stačí, rozhodla som sa, že do svojej zbierky zahrniem skôr tónované odtiene. 
Ako prvý sa mi podarilo zohnať ešte minulý rok Pink Punch, ktorý ste už na mojom blogu mohli vidieť. Vonia úžasne sladučko po cukríkoch a má nádhernú ružovú farbu. Neskôr som si z netu objednala čerešňový Cherry Me v červenej a mojim posledným úlovkom je druh s názvom Peach Kiss, ktorý má jemnú neutrálnu, bledoružovú farbu a nádhernú broskyňovú vôňu. Mimochodom, tie názvy sa mi neskutočne páčia a sú podľa mňa veľmi originálne.


Obaly balzamov sú fakt krásne, veľmi dievčenské, farebné a hravé. Po praktickej stránke sú na tom tiež dobre. Pri mojom zaobchádzaní už zažili svoje, no stále vyzerajú ako nové, čo sa nedalo povedať o podobnom balzame od inej značky, ktorý som mala a ktorý si už určite nekúpim.


Balzamy sú na perách veľmi jemné a príjemné. Hydratácia a výdrž sú také klasické, ako u všetkých balzamov na pery, takže žiaden zázrak sa nekoná a treba ich reaplikovať po každom jedle.


Osobne viac preferujem farebnejšie pomády, preto ma Peach Kiss sklamal, Je dosť priesvitný a na perách ho takmer nevidno. Narozdiel od neho je Pink Punch asi najvýraznejší a mne osobne sa aj najviac páči, i keď si nie som veľmi istá, že pristane môjmu tónu pleti. Takže zo všetkých troch, ak by mi niektorý došiel, asi by som sa rozhodla pre Cherry Me, ktorý má nie len krásnu červenú farbu, ale aj nádherne vonia.



Takže aký by som z toho celého mohla vyvodiť záver? 
Od balzamov som očakávala trochu viac, ale povedzme si na rovinu, sú to len obyčajne pomády. Na bežné používanie, do kabelky, či vrecka stačia a ak chcete perám dodať aj trochu farby, dve z ponúkaných 6 tich to dokonale splnia. Páči sa mi ich dizajn, konzistencia je taká akurát a nádherne voňajú. Za cenu okolo 2 eur (nepamätám presne, možno trochu viac) sa oplatia, ak chcete niečo trochu krajšie, ako jelení loj (i keď ten je asi o niečo lepší).


Ospravedlňujem sa, ak sa vám post zdá príliš krátky alebo hektický. Píšem ho večer pred odchodom, do toho sa ešte balím a popritom som nervózna z cestovnej horúčky a toho, že sa už teším na návrat domov. Preto som rada, že sa mi podarilo zo seba dostať aspoň aký taký ucelený text. Ďalší príspevok už budem písať konečne v pohodlí domova, s poriadne fungujúcim internetom a robiť fotky s novým fotoaparátom, na čo sa strašne teším Okrem toho sa už teraz neviem dočkať, až nafotím všetko, čo som nakúpila. Takže sa máte na čo tešiť aj vy ;)

A čo vy? Máte už doma nejaký z týchto balzamov? Aký je váš názor na ne?
Prajem vám krásny víkendík


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára