pondelok 22. decembra 2014

|Winter Essentials|

Želám vám krásne ránko,
po ďalšom víkende tu máme ďalší pondelok, ktorý je predposledným v tomto roku. Neskutočné, ako to zas zbehlo. Ani som sa nestačila spamätať z roku 2013 a už tu máme 2015, takže 2014ka mi nejako v tom celom unikla :D Ako ste prežili víkendík? Môj bol zväčša o upratovaní, zdobila som stromček a stihla som aj jednu meninovú oslavu. Pri tom upratovaní ma však včera trochu seklo v krížoch, takže teraz sa snažím oddychovať a dúfam, že zajtra
sa to zlepší. Neviem, čo budem robiť v starobe, keď už teraz ma chytajú stavy ako bolesti krížov a kolien :D
Dnes som si pre vás pripravila postík, týkajúci sa vecí, ktoré sú pre mňa v zime nevyhnutné, ktoré rada používam a ktoré sa už stali akýmsi rituálom tohto ročného obdobia.


V prvom rade sa v zime nezaobídem bez teplých vecí, ako sú svetre, či šály. Tie som už spomínala aj v jesenných nevyhnutnostiach, no v zime sa to zvyčajne rozšíri ešte o nejakú tu čiapku a rukavice. Počasie vonku však zatiaľ na tieto doplnky nevyzerá, tak dúfam, že si ešte túto "zimu" budem môcť obliecť novú čiapku s uškami. Keď som ju v H&M zbadala, strašne sa mi zapáčila a po zistení, že ju majú za 70Kč som už vôbec neváhala a bola moja. Je hrozne teplučká a sadne ako uliata. Trochu infantilná, ale niekedy človek potrebuje v živote niečo zábavné.


Bez sladkostí sa v zimnom období neviem zaobísť. Jem ich síce po celý rok, no v lete nie som na ne až tak vysadená. Hlavným dôvodom je to, že sa v zime viac nudím a sedím doma. Čokoládka mi spríjemní každý pochmúrny deň a dodá zároveň aspoň trocha energie. 


V kozmetickej výbave mi nesmie chýbať balzam na pery, ktorý je mojim záchrancom. Momentálne sú moje pery po veľmi dlhej dobe v hroznom stave a preto som musela siahnuť po ťažších kalibroch. Dokonca ani Nuxe Reve de Miel nepomáhal, čo ma mierne sklamalo, no Neutrogena nesklame za žiadneho počasia. A Vazelínka s vôňou ruže do kabelky je nie len balzamom na pery, ale aj na dušu. Suchá pokožka vie byť poriadna "bitch", preto sa nezaobídem bez krémov na ruky. Momentálne som si obľúbila Essence s vôňou škorice a vanilky. Na počudovanie je krémik celkom dobrý. Žiaden zázrak, ale svoju prácu plní. No a keď už sme pri krémoch, aj moja pleť dostáva trochu zabrať. Objavujú sa na nej suchšie miesta, i keď je stále mastná. Cez deň krémy nepožívam veľmi rada, no na noc si ich užívam a momentálne som spokojná s exfoliačným krémom Ziaja na mastnú pleť s výťažkom zo stromu Manuka. Určite bude čoskoro recenzia. No a z dekoratívky sa nezaobídem bez lícenky, čo vlastne aj po celý ostatný rok, ale rozdiel je v tom, že používam viac ružovejšie a tmavšie odtiene, než tie oranžovejšie, aby pleť vyzerala ako vyštípaná od mrazu, ktorého teraz bohvie ako nie je.


Poslednou kategóriou je voľný čas, počas ktorého si užívam krásne blikajúce svetielka, teplo sviečky a k tomu nejaký dobrý príbeh, či už filmový alebo knižný. Podpis všetkých veci je môj nový úlovok, do ktorého som sa ešte nestihla zahryznúť, no už sa naň veľmi teším. Kniha samotná je veľkou pastvou pre oko.

A čo je nevyhnutnosťou v tieto chladní dni u vás?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára