piatok 10. apríla 2015

|Enjoy the little things|

Krásne piatkové ránko prajem,
tak ako? Tešíte sa na víkend? Ja strašne. Priateľ sa konečne vráti po týždni zo školenia a zajtra ma čaká jedna blogerská akcia. Teším sa na nové zážitky a to, že spoznám kopec nových a príjemných ľudí. Taktiež dúfam, že sa konečne trochu teplí, ako to hlásilo v predpovedi. Už mi tá zima lezie na nervy :D
Nedávno som na poličke objavila jednu zabudnutú knižôčku, ktorú mi ešte na dávne, pradávne promócie darovala moja dobrá kamarátka. Je plná krásnych citátov, myšlienok na zamyslenie o láske, priateľstve, o tom ako byť dobrým človekom a ako sa tešiť z každodenných maličkostí. Táto malá knižôčka ma teda inšpirovala k dnešnému postu, ktorý bude tak trochu tématický. Každý deň by sme si mali užívať a tešiť sa zo všetkého pekného a príjemného, čo nám deň prinesie. Nevravím, že to musia byť len hmotné veci. Tak napríklad, v poslednej dobe ma potešilo, že konečne vyšlo slnko (i keď je to počasie teraz také všelijaké). Teším sa z fialiek, ktoré práve vonku nádherne kvitnú a ktorých vôňa mi vždy rozžiari deň. Teším sa z priateľov, ktorý ma vždy vedia rozveseliť. A z čoho sa tešíte vy?

Ale keďže toto je blog o kozmetike, ukážem vám dnes, ktoré maličkosti mi robia radosť a bez ktorých sa už tak nejak nezaobídem. Nenalíčená už takmer nevychádzam z domu. Sú situácie, keď sa bez make upu zaobídem úplne v pohode. No s ním sa už tak nejak cítim lepšie a svoja. Takže je samozrejmé, že sa môj deň s ním prakticky začína. Na oživenie pleti používam veľmi rada lícenky. V tomto mám celkom slušnú zbierku a vždy nájdem nejakú, ktorá ma zaujme a neodolám. Mám ich v rôznych farbách, konzistenciách, matné, ale aj trblietavejšie. Všetko závisí od toho, aký make up práve v ten deň volím a na čo mám chuť. No bez lícenky sa už ani nelíčim. Každé líčenie s ňou vyzerá tak nejako krajšie


Mojou ďalšou radosťou, ale aj malou obsesiou sú balzamy na pery. Myslím však, že to väčšina z vás pozná. Pery nemusím mať ani popraskané, stačí, že sú trochu suché a dokáže ma to rozladiť. Preto mám vždy nejaký ten balzam, olej alebo niečo podobné hneď po ruke, v každej kabelke, doma na poličke, na stolíku, v práci. Proste všade :D


A keď sme už pri tých perách, tak nič mi nevie z kozmetiky pozdvihnúť náladu tak, ako krásny rúž. Ako už iste viete, výrazné farby nie sú to pravé pre mňa. Nosím ich len sporadicky, keď sa na to cítim, no v bežné dni siaham skôr po prirodzenejších odtieňoch, v ktorých sa cítim pohodlne a sama sebou.


Príjemná a svieža vôňa, aj to mi vie náladu v okamihu vylepšiť. Zbožňujem vône a to nie len vo forme voňaviek, ale v čomkoľvek. Krém na ruky, ktorý vonia ako marhule, či lesk, ktorý vonia po melóne. Keď zacítite tú sladkú a omamnú fantáziu a aspoň na chvíľku vypnete a zresetujete sa.


Chutné sladkosti. Áno, aj to sú jedny z tých maličkostí, ktoré ma vedia potešiť. Môže to byť prakticky čokoľvek, hlavne, že to obsahuje starý dobrý cukor :D Momentálne obľubujem rôzne orieškové tyčinky, sladkosti keksíkovitého typu, no nepohrdnem ani klasickou mliečnou čokoládou a keďže bola Veľká Noc, rada si pomlsám aj na čokoládovom zajačikovi.


A čo robí radosť vám?
Máte nejakú svoju malú posadnutosť alebo vec, ktorá vám vie rozžiariť deň?
Želám vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára