pondelok 23. novembra 2015

|Clinique High Lengths Mascara Review|

Želám vám príjemné pondelkové ráno,
dúfam, že ste mali fantastický víkend. Ja teda určite. Po veľmi dlhej dobe. A po príjemnom víkende dúfam príde ešte príjemnejší týždeň, i keď pracovný.
Dnes si dáme recenziu na jednu riasenku, ktorú som donedávna používala. Ide o mini verziu Clinique High Lengths Mascara. Riasenky sú asi jedinou dekoratívkou, ktorú nakupujem naozaj často, preto ich používam každý deň a rýchlo sa míňajú. Žiadne líčenie si bez nich neviem predstaviť. I keď osobne nemám veľmi problém s dĺžkou mihalníc, nikdy nie je na škodu predĺžiť ich ešte viac, no nie?


Čo ma na tejto riasenke prekvapilo, bola umelohmotná kefka, ktorá ma na prvý pohľad trochu vydesila. Nie je to klasická kefka, ako bežne poznáme u iných riaseniek a so žiadnou jej podobnou som sa ešte nikdy nestretla. Tvorí ju len veľmi tenulinká časť, na ktorej sú krátke štetinky umiestnené v dvoch radoch.
Okamžite som si pomyslela, že "no tak s týmto si asi vypichnem oko" a o efekte ani nehovorím. Nedávala som jej absolútne žiadne šance, ale aj napriek tomu ma lákalo ju vyskúšať.


Nakoniec som však ostala veľmi milo prekvapená celkovým efektom, ktorý som ňou nakoniec docielila. S riasenkou sa manipuluje celkom dobre. Moje obavy z vypichnutia oka sa našťastie nepotvrdili :D I keď som si chvíľku musela zvyknúť na to, ako s ňou pracovať, ako ju vytáčať a do akej polohy, pretože predsa len je tá kefka úplne odlišná od toho, čo som doteraz skúsila. Spočiatku, keď bola riasenka ešte veľmi mokrá, sem tam mi zlepila mihalnice, no to robí asi každá nová a preto je dobré trochu počkať kým preschne a až tak si urobiť konečný názor.


Riasenka je krásna čierna a mihalnice veľmi pekne predĺži (i keď na obrázku to možno až tak nie je vidieť - pravé oko je namaľované, ľavé nie). Ak máte radi skôr zahusťujúce riasenky, ktoré vám urobia veľký objem, v tomto s ňou veľmi nepochodíte. No inak je v celku prekvapujúce, ako s takou malou kefkou môžete vykúzliť taký efekt. A to som už mala naozaj všelijaké značky s rôzne veľkými kefkami a niektoré nedopadli ani takto dobre.
Čo sa týka otláčania, tak za celý deň som nemala pod okom ani jedinú šmuhu, čo sa mi pri iných stáva dosť často. Vôbec sa nedrolí, neopadáva a vydrží ako pribitá celý deň. Ako ju ráno nanesiem, tak ju večer dávam dole.


Toto bola moja druhá skúsenosť s riasenkou od značky Clinique a musím povedať, že narozdiel od tej prvej, čo bola High Impact Mascara, som bola veľmi milo prekvapená z pozitívneho výsledku. Či by som do nej šla ešte raz a v plnom balení? Možno aj hej, ale keďže rada skúšam nové druhy, tak je len veľmi malá šanca, že si ju zakúpim znova. Avšak, ak ste nad ňou uvažovali, vrelo ju odporúčam.
Riasenku Clinique High Lengths kúpite za cca 18,90€.

Poznáte ju?
Šli by ste do toho?
Aká je vaša obľúbená značka a riasenka?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára