piatok 13. novembra 2015

|Random post|

Krásny piatok prajem,
posledných pár dní zažívam naozaj krušné časy. Všetko sa tak nejako rúca, všetko sa zdá byť ťažšie a svet okolo mňa akosi stráca svoje obvyklé farby. A tak som rada, že som mala niektoré príspevky pripravené nejaký čas dopredu, pretože momentálne som so silami na konci.
Dnes som tu po nejakom čase opäť s takým všakovakým postom, plným fotiek z môjho života, na ktorých je zachytené kade čo. Dúfam, že sa vám budú páčiť a teším sa na vaše milé komentáre.


Už dlhšie som zháňala nejakú krásnu plátenku, ktorú by som mohla nosiť trebárs len tak počas ležérnych dní na nákupy, no nikdy ma nič nezaujalo na toľko, aby som si to kúpila. Nedávno som však v časopise Harper´s Bazaar objavila túto krásnu pusinkovú tašku a bola to láska na prvý pohľad. Mimochodom,Sarah Jessica Parker vyzerá na obálke úplne božsky, trochu nerealisticky, retušéri jej ubrali tak 20 rokov, ale aj tak jej to sekne.


Už pár týždňov som rozmýšľala nad kúpou nového telefónu a hoci som vždy pokukovala po iPhone, jeho ceny mi prišli úplne prehnané. No nakoniec mi priateľ zohnal jeden od ruky a musím povedať, že som totálne konvertovala. Ako blogerka využívam často telefón na fotenie a musím povedať, že tak skvelý foťák som v telefóne ešte nezažila.


Zopár maličkostí na komode, ako časopisy, ktorými rada často listujem, obľúbená sviečka, z ktorej mi ostala len prázdna fľaštička, sukulentík a giveaway krabička, ktorá je už v súčastnosti v dobrých rukách svojej majiteľky.


Moje tri najobľúbenejšie kúsky, ktoré na perách nosím momentálne najčastejšie. Estée Lauder Pure Color je moja kabelková stálica a keď si neviem vybrať farbu, táto ma vždy zachráni. Jedna z mála nude farieb v ktorých nevyzerám ako mŕtva. Sephora Cream Lip Stain v odtieni Always Red ste mohli vidieť v tejto recenzii, no momentálne fičím na trochu ružovejšom odtieni Heart Beet. Skvelá farba nie len na leto a o výdrži ani nehovorím. No a nakoniec moja srdcovka, ktorá bude určite v koncoročných obľúbencoch (malá nápoveda :D), MAC Viva Glam odtieň Miley Cyrus 2, čo je krásna ohnivá červená s nádychom oranžovej. S touto farbičkou som mala doteraz veľký úspech a je to typ červenej, ktorý akoby bol nadizajnovaný priamo pre mňa.


No a na záver tu mám pre vás ešte zopár fotiek z mojich posledných promócii, ktoré som absolvovala pred dvoma týždňami. Pôvodne som ani nemala v pláne sa zúčastniť a chcela som si diplom vyzdvihnúť len na dekanáte, no nakoniec som kvôli práci ísť musela a bola som aj celkom rada, že som tak urobila.


A takouto krásnou tortičkou ma opäť potešila moja šikovná maminka.



Želám vám krásny víkend!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára