piatok 20. novembra 2015

|Zbavenie sa celulitídy s CelluBlue|

Krásny piatok želám milé dámy,
viaceré z nás určite vedia, aké nepríjemné je mať pomarančovú kožu na stehnách a zadku a vyjsť tak v plavkách niekam na kupko. Osobne to až tak tragicky neberiem, zvykla som si už, no predstava hladkej pokožky je predsa len lákavá. 
Preto som sa dnes rozhodla pre recenziu, ktorá sa mi už veľmi dlho vŕtala v hlave. Ide o jeden dosť zaujímavý produkt, ktorý mi bol pred časom ponúknutý na testovanie a o ktorom ste už možno počuli, prípadne čítali o ňom na iných blogoch, pomôcku na zbavenie sa celulitídy s názvom CelluBlue. Keďže s celulitídou bojujem už nejaký ten rôčik, bola som veľmi zvedavá, aké budú výsledky s touto malou fascinujúcou vecičkou. Takže ako to teda celé dopadlo a aké sú moje dojmy? Čítajte ďalej a dozviete sa ;)


Ak ste si niekedy robili prieskum, čo celulitída vlastne je, tak určite viete, že ide o akúsi herniáciu podkožného tuku vo vnútri spojivového tkaniva. Najčastejšie príčiny sú fyziologické, metabolické, môžu ju spôsobovať napríklad prehnané diety, málo cvičenia, nedostatok pohybu, životný štýl, stavba pokožky, hormonálne, či genetické faktory a mnohé ďalšie podnety. Z vlastnej skúsenosti viem, že ľudia si často mylne myslia, že celulitídou trpia len obézny alebo starší ľudia, no to vôbec nie je pravda. Osobne som bola vždy strašne chudá a za starú sa ešte nepovažujem a týmto problémom som začala trpieť už po dvadsiatke. V mojom prípade to pravdepodobne súvisí s veľmi malým pohybom a zlými stravovacími návykmi. Z roka na rok si začínam všímať jej zhoršovanie sa. Existuje niekoľko typov celulitídy, ako edematózna, fibrózna, tuková, či kombinovaná, a pomôcka CelluBlue je vhodná na všetky tieto typy.


Ako môžete vidieť na fotografiách, ide o silikónovú banku, pomocou ktorej by ste sa masážnymi pohybmi mali zbaviť celulitídy. Táto masáž napodobňuje pohyby, ktoré sú vykonávané pri vákuovej masáži, čím sa aktivuje proces spaľovania tukových vankúšikov a zároveň podporuje cirkuláciu lymfatického systému, ktorý napomáha zbavovaniu sa škodlivín z pokožky.



Pred použitím je dobré na pokožku naniesť trochu telového mlieka alebo oleja. To pomôže ľahšiemu kĺzaniu pomôcky a zabraňuje tak poraneniu alebo akémukoľvek podráždeniu. Potom už len stačí banku stlačiť a prisať k pokožke. Prisatie môžete korigovať, ako vám vyhovuje, tým, že banku jednoducho vždy stlačíte a prisajete ju pod o niečo menším tlakom. Potom už len celú banku ťaháte buď rovnomerne alebo ňou robíte krúživé masážne pohyby.


Tým, že je banka zo silikónového medicínskeho materiálu, je jednak nezávadná a veľmi ľahko sa udržiava. Stačí ju opláchnuť v teplej vode a je to.


A aké sú teda moje dojmy z pomôcky? Priznám sa, že som ju vydržala používať asi dva týždne a potom to už nešlo. Hlavným dôvodom bola neskutočná bolesť, ktorú som zakaždým prežívala. Mám veľmi citlivé zakončenia na pokožke tela a pri masáži som pociťovala štípajúcu až bodajúcu bolesť. Avšak napríklad moja kamarátka, ktorá túto vecičku vyskúšala vravela, že ju to naopak nebolelo. Takže je to asi veľmi individuálne. Mňa to bolelo naozaj hrozne a dokonca som mala na niektorých miestach na druhý deň modriny. To bol teda dôvod, prečo som ju viac používať nechcela. No viem si predstaviť, že pri pravidelnom používaní, a samozrejme pri správnom stravovacom režime a aj nejakom tom cvičení, sa môžete s touto vecičkou celulitídy zbaviť.

Ak vás produkt zaujal, môžete ho kúpiť na oficiálnej stránke CelluBlue, za cenu 18.90€.
Nakoniec sa ešte týmto chcem poďakovať firme CelluBlue za poskytnutie produktu na testovanie.

Počuli ste už niekedy o tejto pomôcke?
Šli by ste do toho?
A čo robíte vy, aby ste sa zbavili celulitídy?
Dajte mi vedieť váš názor v komentoch, rada si ho prečítam a prípadne sa inšpirujem ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára