sobota 29. septembra 2012

Vybíjaná móda

Toto leto som na internete objavila úžasný nápad na DIY príspevok, a to ako si vyrobiť vlastné vybíjané rifle, kraťasy alebo tričká. Keďže som srdcom rockerka a zbožňujem vybíjané veci, či už v zlatej, alebo v striebornej kombinácii, prinášam vám návod, ako si aj vy môžete sami niečo podobné vyrobiť, prípadne oživiť svoje fádne staré kúsky, ktoré ste už mali v pláne vyhodiť. Fantázii sa medze nekladú a je len na vás, čo s cvokmi podniknete.
So, let´s go ladies! Stud it!


(www.pinterest.com)

Všetko, čo na to potrebujete je:
  • kus oblečenia (tričko, kraťasy, nohavice, topánky, alebo akýkoľvek iný druh oblečenia)
  • cvoky (v angl. "Studs")
  • pinzeta


Cvoky sa dajú kúpiť v galantériách a videla som ich aj na slovenských internetových stránkach, ale ja som ich kúpila na ebay.com za asi 3eurá. V balíčku bolo zhruba 200ks týchto drobných srandičiek. Predávajú ich v rôznych tvaroch a dokonca veľkostiach (ja som používala piramídové cvoky veľkosť 7mm).



Na začiatku si skúste zlepšiť prístup na miesto, kde sa budú musieť cvoky zatláčať. Ak je to vrecko nohavíc, pokúste sa ho trochu prevrátiť, ak je to bunda, pretočte ju naopak a ak máte topánky, vyberte z nich šnúrky.
Predtým, než budete cvoky zatláčať, poprikladajte ich na miesto, kam ich chcete umiestniť a zistite, koľko sa ich tam zmestí a do akého tvaru ich chcete ponapichovať.


Potom cvočky ponapichujte a druhou stranou pinzety pozatláčajte hroty smerom dovnútra, aby sa vám nepozapichovali do kože, pretože to nechceme J


Spočiatku to možno pôjde ťažšie, ale po takých desiatich kusoch, sa do toho dostanete.
Dávajte pozor, aby medzi cvokmi neboli veľké medzery, aj keď nie vždy sa to možno podarí.

Druhá strana vrecka by mala vyzerať asi takto:


Celý projekt robte ešte predtým, než si urobíte manikúru. Verte mi!!! J
Takže, dielko je hotové a ja môžem opäť nosiť rifle, ktoré som mala v pláne vyhodiť. A Kto vie? Možno si z nich budúce leto urobím kraťasy.


Ďalšie inšpirácie:



Nie sú úžasné? Musela som ich mať :)

(www.pinterest.com)
(http://ride-or-diy.blogspot.sk/2012/06/shoesday-tuesday-stud-em-up.html)

Ak budete mať akékoľvek otázky, alebo sa budete chcieť pochváliť so svojím vlastným dielkom, neváhajte mi napísať.

XO, Nicka


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára